پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لیگ برتر فوتبال؛ شاگردان نکونام محکوم به کسب برد خانگی هستند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته دوازدهم لیگ برتر ایران عصر جمعه 18 آبان از ساعت 15 در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف تیم استقلال خوزستان خواهد رفت.

تیم فوتبال نساجی مازندران در بازی هفته گذشته لیگ برتر شکست سنگین سه بر صفر را در مقابل تیم صدرنشین پدیده مشهد متحمل شد و حالا در اندیشه جبران نتایج ضعیف گذشته خود و کسب نتیجه مطلوب در قائم‌شهر بوده و امیدوار هستند تا بتوانند به کمک هواداران پر شور خود دومین پیروزی خود را در قائم‌شهر جشن بگیرند.

از نکات قابل توجه این دیدار محرومیت محمدعباس زاده بازیکن تاثیرگذار تیم نساجی قائم‌شهر است که به دلیل حواشی پس از بازی در مقابل سپاهان یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.

در آن‌سوی میدان نیز شاگردان داریوش یزدی در تیم استقلال خوزستان نیز حال و روز خوبی ندارند و در چند هفته اخیر نتوانستند نتیجه مطلوبی را کسب کنند.

تیم فوتبال نساجی مازندران با 5 تساوی 5 شکست و 1 پیروزی 8 امتیازی است و در رده چهاردهم لیگ برتر ثرار دارد و در آن‌سوی میدان نیز تیم فوتبال استقلال خوزستان با 10 امتیاز در رده سیزدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

گزارش از علی گرجی پور

 / ت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.