پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لزوم همکاری دستگاه ها با قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان پشتکوه چهاردانگه

1

فرماندار مرکز استان گفت: همکاری و هماهنگی کلیه دهیاران و دستگاه های اجرایی شهرستان با  قرارگاه  پیشرفت و آبادانی دهستان پشتکوه ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری،احمد حسین زادگان  در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان پشتکوه شهرستان ساری اظهار کرد:‌ در سخت ترین شرایط سپاه و نیرو های خدوم بسیج در کنار انقلاب و مردم بودند و این روند خدمت ادامه دارد.

وی افزود: پس از جنگ تحمیلی که کشور نیاز به بازسازی زیرساخت ها داشت سپاه وارد عرصه شده و در کنار مردم و دولت به آبادانی و محرومیت زدایی پرداخت.

 فرماندار ساری با بیان اینکه  انقلاب ما انقلاب مستضعفان است، گفت : منابع دولت محدود است و باید  از همه ظرفیت ها استفاده کنیم تا بتوانیم کشوری آباد  داشته باشیم.

 این مسئول با اشاره به اینکه  روحیه بسیجی در همه زمینه ها به ویژه در عرصه سازندگی و اقتصاد مقاومتی می تواند مثبت و تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: روحیه اکثر مردم ایران، یک روحیه بسیجی بوده و اکثر برنامه ها در راستای افزایش توان اقتصادی مملکت با این روحیه پیش رفته است.

وی  با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی در عرصه های عمرانی و فرهنگی و اشتغال در دهستان پشتکوه وارد شده، اظهار داشت:  همکاری و هماهنگی کلیه دهیاران و دستگاه های اجرایی شهرستان با  قرارگاه  پیشرفت و آبادانی دهستان پشتکوه ضروری است.

در ادامه این نشست فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه جهاد اقتصادی چهار سال است که در قالب اقتصاد مقاومتی  شکل گرفته است ،افزود: از سال 91 تا پایان سال 95 بالغ بر 18 هزار مشاغل پایدار خانگی ایجاد شده است.

سردار محمد حسین بابایی گفت: ایجاد 18 هزار شغل خانگی برای سال 96 نیز در دستور کار داریم.

وی درخصوص محرومیت زدایی بیان داشت :باتشکیل قرارگاه جهادی و با استفاده از نیرو های بسیجی برای احداث یا بازسازی خانه های محرومان اقدامات خوبی شده است.

1 نظر
  1. رضا می گوید

    سلام وقت بخیر تمام این حرفها دروغ و کذب است کجاست عمل کجاست عمل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.