پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لزوم تدوین سند نشاط اجتماعی در مازندران

0

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از ارتقای هجده پله‌ای این استان در بحث اعتیاد خبر داد و گفت: سند نشاط اجتماعی در مازندران تدوین می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، عیسی قاسمی طوسی در جلسه هم اندیشی کارشناسان امور اجتماعی فرمانداری های مازندران که در مجتمع شهید شهریاری چاکسر محمودآباد برگزار شد، با بیان اینکه مازندران در رتبه بیستم کشور در بحث اعتیاد قرار دارد، اظهار کرد: مازندران در حوزه مواد مخدر و اعتیاد از رتبه دوم به بیستم رسیده و در حال حاضر وضعیت بهتری دارد.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید، رویکرد مطلوبی به مقابله با آسیب های اجتماعی دارد و اعتبارهای مناسبی را برای این مهم اختصاص داده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به 5 حوزه مهم که اولویت امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران است تصریح کرد: حوزه اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، فساد و فحشا و مناطق حاد و بحرانی از اولویت های کاری امور اجتماعی بوده که اسناد آن در مازندران تنظیم شد.

طوسی با اشاره به اینکه سند نشاط اجتماعی برای توسعه در این امر در حال تدوین است، خاطرنشان کرد: برای ارتقای نشاط اجتماعی و افزایش امید و اعتماد در جامعه نیاز به چراغ راه و تدوین سند نشاط اجتماعی است که با بهره گیری از دیدگاه های نخبگان، صاحب نظران و مشارکت دستگاه های ذیربط محقق می شود.

وی  با تاکید بر اینکه باید برنامه‌های غنی و موثر فرهنگی برای جامعه تدارک دید، اظهار کرد: کارشناسان مسائل اجتماعی باید موضوع‌هایی مانند طلاق و اعتیاد را تحلیل کرده و این نتایج را به فرمانداران خود داده تا مورد بررسی و اجرا در سطح شهرستان قرار گیرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.