پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لبیک "یا حسین(ع)" مردم شهر هزارسنگر مازندران در تجمع بزرگ بصیرت عاشورایی

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، مردم شهر دارالمومنین و حماسه آفرین ششم بهمن سال 60 آمل برای سومین بار در برپایی تجمع بزرگ عزاداران حسینی با عنوان بصیرت عاشورایی در میدان 17 شهریور این شهر با صدای رسا و بلند لبیک یا حسین(ع) پیمان وحدت و برادری با مسلمانان جهان اسلام بستند.

در این عزارداری بزرگ در کنار مردم همه مسئولان شهرستانی اعم از معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل، امام جمعه آمل، دادستان، فرمانده سپاه ناحیه آمل و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستا همراهی کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آمل در این همایش عاشورایی با بیان اینکه برپایی این اجتماع بزرگ در سومین سال از برپایی همایش بصیرت عاشورایی به نوعی پتانسیل قدرت عظیم و متینگ سیاسی، عبادی و الهی و عزاداری عزاداران سیدالشهدا(ع) است بیان کرد: همه در این جا جمع شدند از هر قشری را نشان دهند خط قرمز ما عاشورا و خط سرخ کربلا است.

حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی با اشاره به اینکه مردم آمل با اجتماع خود در این‌جا نشان دهند تا با باورها و اعتقادات‌شان، پیام‌ها و عبرت‌هایی که در عاشورا و کربلا داریم به امید خدا آن اهداف را در زندگی خود پیاده می‌کنیم، افزود: برپایی این اجتماع بزرگ نیز حاصل زحمات خود مردم این شهرستان است.

وی ادامه داد: حضور همه این‌ها اعم از هئیت‌ها، تکایا و حسینیه‌ها نشان دهنده آن است که این‌ها در همه جا از مسئولان جلوتر هستند تا با همبستگی خود بگویند که با وجود وضعیت نابسامان اقتصادی و تحریم‌های آمریکا و استکبار جهانی ذره‌ای نمی‌تواند بر روی باورها و اعتقادات آنها تاثیر منفی بگذارد.

گزارش از کبریا مقدس

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.