پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لبخند در بهاران

در آستانه سال نو منتخبی از آثار رسیده به نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور عید نوروز در ایران به همراه بولتن این جشنواره در را تقدیم حضورتان می کند امید واریم مورد پسند شما مخاطبین عزیز قرار گیرد.

0

 

چه زيباست بهاري كه با لبخند آغاز مي شود، چه ديدني است اثر تفكر برانگيزي كه لبخند را از چهره بر جان آدميان مي نشاند و فكر را با رايحه ي طنز دعوت به بهتر ديدن و عميق انديشيدن مي كند.

 

          چه خوش صيد دلم كردي بنازم چشم مستت را

                                                                    كه كس آهوي وحشي را از اين خوشتر نمي گیرد

 

نخستين جشنواره سراسری كاريكاتور عيد نوروز در ايران ، اتفاق بجا و خجسته اي بود كه در اسفند ماه سال1390 برگزار شد و در استقبال از سالي نو شكل گرفت تا با نشاطي هنرمندانه استقبالي شايسته از بهاري خرم گردد.

 

در اين رويداد هنري كه بيش از 250 نفر از هنرمندان كاريكاتوريست از سراسر كشور شركت نمودند تلاش شد تا با نگاهي نو و طنزگونه به آداب و رسوم عيد نوروز در ايران، بار ديگر با يادآوري خاطرات گذشته و نطبيق آن با شرايط روز جامعه ، در جهت سوژه آفريني براي هنرمندان كاريكاتوريست و خلق آثاري ديدني ، قدمي موثر برداشته شود.

 

این جشنواره اتفاق مباركي كه اميد آن را داريم در سالهاي آتي نيز با حمايت مسئولين مربوط استان با كيفيتي بهتر و تاثيرگزاري بيشتر شاهد برگزاري آن باشيم.

 

سایت چهاردانگه نیوز در آستانه سال نو منتخبی از این آثار به همراه بولتن این جشنواره در را تقدیم حضورتان می کند امید واریم مورد پسند شما مخاطبین عزیز قرار گیرد.

 

چهاردانگه نیوز بدینوسیله آمادگی خود را برای انتشار آثار هنری علاقه مندان به کاریکاتور و طنز را اعلام می کند. از هنرمندان منطقه چهاردانگه که در رشته  های گرافیگ یا نقاشی و کاریکاتور فعالیت می کنند تقاضا داریم با ارسال آثارشان موجبات غنای بیشتر این سایت را فراهم آورند.

 

haft-sin

haft-sin (1)

haft-sin (2)

haft-sin (3)

haft-sin (4)

haft-sin (5)

haft-sin (6)

haft-sin (7)

haft-sin (8)

haft-sin (9)

 

haft-sin (11)

haft-sin (12)

haft-sin (13)

haft-sin (14)

 

haft-sin (15)

 

haft-sin (16)

 

haft-sin (17)

 دریافت ویژه نامه این جشنواره در قالب فایل PDF

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.