پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قهرمانی کشتی گیر چهاردانه ای در مسابقات قهرمانی کشتی ناشنوایان کشور و انتخابی تیم ملی

محمد یوسفی واوسری، کشتی گیر جوان چهادانگه ای توانست با غلبه بر همه ی حریفان ضمن کسب مدال طلای وزن ۶۶ کیلوگرم و ایستادن برسکوی اول جواز حضور در تیم ملی برای مسابقات جهانی ناشنوایان جهان در سال ۲۰۱۷ را به دست آورد.

0

 

به گزارش احمد نظری خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، سومین دوره مسابقات کشتی قهرمانی ناشنوایان کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی جوانان روز جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ به میزبانی خانه کشتی جهان پهلوان تختی شهر کرج در استان البرز انجام گرفت.

 

در این مسابقات و در وزن ۶۶ کیلوگرم در رشته آزاد محمد یوسفی واوسری، کشتی گیر جوان چهادانگه ای توانست با غلبه بر همه ی حریفان ضمن کسب مدال طلای این وزن و ایستادن برسکوی اول جواز حضور در تیم ملی برای مسابقات جهانی ناشنوایان جهان در سال ۲۰۱۷ را به دست آورد.

 

محمدجواد یوسفی واوسری در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی نوجوانان ناشنوا در کشور ارمنستان نیز موفق به کسب مدال طلا شده بود و همچنین این کشتی گیر چهاردانگه ای در مسابقات قهرمانی جهان در تهران در سال ۲۰۱۶ نیز بر سکوی سوم ایستاده بود.

 

محمد جواد یوسفی واوسری فرزند سعید اهل روستای واوسر از توابع دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه و ساکن روستای للـه مرز شهرستان بهشهر می باشد.

 

پایگاه خبری چهاردانگه این موفقیت به دست آمده برای این جوان عزیز و آینده دار ناشنوا چهاردانگه ای را تبریک گفته و برای این ورزشگار رسیدن به موفقیت های بیشتر در عرصه های جهانی را آرزو می کند.

 

yosefi

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.