پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قلعه “مارکو” ظرفیت ناشناخته گردشگری در غرب مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، محمد آزاد در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر که با حضور استاندار مازندران برگزار شد، با بیان اینکه راه توسعه گردشگری باید هموار شود، گفت: شهرستان رامسر دارای ۷۵ هزار نفر جمعیت و دو شهر و یک بخش بوده که جمعیت ثابت آن ۷۵ هزار نفر و جمعیت شناور آن در طول سال پنج تا هفت میلیون نفر است.

وی با معرفی کوتاهی از جاذبه ها و اقدامات ارزشمند پس از انقلاب اسلامی در شهرستان رامسر بیان کرد: در شهرستان رامسر در همه حوزه ها با رویکرد گردشگری برنامه ریزی صورت می گیرد اما باید گردشگری دریایی و جنگلی بیشتر مورد توجه باشد.

آزاد بیان کرد: باغ ۳۳ هکتاری رامسر در منطقه ای ویژه و بکر رامسر سال ها است که مورد بی مهری قرار گرفته است اما در روزهای گذشته به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رامسر اقداماتی در جهت احیای این باغ انجام شده است و انتظار داریم تا توجه ویژه ای نسبت به احیای این باغ از سوی مسئولان استانی وجود داشته باشد.

وی قلعه تاریخی مارکو را در شهر کتالم و سادات شهر پتانسیلی گردشگری و منحصر به فرد برای شهرستان رامسر دانست و گفت: قطعا پیگیری و توسعه منطقه قلعه مارکو رامسر موجب اعتلای گردشکری منطقه کتالم و سادات شهر می شود.

فرماندار رامسر در پایان گفت: راه نجات را در هموار سازی مسیر برای جذب سرمایه گذار در شهرستان می دانیم و امیدواریم که این مهم مورد توجه قرار گیرد./ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.