پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قطع برق برخی مناطق چهاردانگه بر اثر برف و کولاک

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، به دلیل بارش شدید برفی که طی دو روز گذشته آغاز شده، برخی از مناطق چهاردانگه با مشکلاتی از جمله قطعی برق و بسته شدن راه روستایی مواجه شده اند.

دکتر جعفری بخشدار چهاردانگه در این زمینه با گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: با توجه به برفی که طی دو روز گذشته در منطقه باریده، ارتفاع برف در شهر کیاسر به حدود 35 تا 37 سانتیمتر و در مناطق بالادست به میزان بیشتر رسیده است و این برف به همراه کولاک شدید علاوه بر بسته شدن تعدادی از راه های روستای موجب قطع برق در این مناطق شده است.

وی ادامه داد: قطعی برق به طور متناوب از شب گذشته در کیاسر وجود داشته و با توجه به آسیب هایی که این کولاک به شبکه توزیع برق وارد کرده این امر طبیعی بوده و اکیپ های اداره برق بخش چهاردانگه و شهر کیاسر به سرعت اقدام به رفع مشکلات به وجود آمده کرده اند.

وی در مورد وضعیت شبکه برق در دیگر نقاط چهاردانگه گفت: در دهستان های پشتکوه و چهاردانگه مشکلات کمتر است ولی در دهستان گرماب و به ویژه روستای چورت و روستاهای دیگر این دهستان مشکلات قطعی برق وجود داشته و ماموران اداره برق بخش مشغول رفع مشکلات و برگرداندن اوضاع به حالت عادی هستند که با توجه به ادامه بارش برف کمی زمانبر خواهد بود.

جعفری در ادامه در باره وضعیت منطقه نرم آب دوسر گفت: در منطقه نرماب دوسر با توجه به مسدود بودن راه روستایی و مشکلات عبور و مرور مشکلات بیشتری برای ماموران در رفع مشکل قطعی برق وجود دارد ولی اکیپ اداره برق بخش به سختی مشغول رفع مشکلات موجود هستند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.