پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قطعی مکرر اینترنت در شهر کیاسر مشکلی که هنوز پا برجاست

آقای مصطفی عرفانی از کاربران و همراهان خوش ذوق و همیشگی پایگاه خبری چهاردانگه، با توجه به مشکل قطعی اینترنت در شهر کیاسر یادداشتی را خطاب به مسئول مخابرات شهر کیاسر برای پایگاه خبری چهاردانگه ارسال کرده که ما عیناً آن را در این مطلب منتشر می کنیم.

9

 

آقای مصطفی عرفانی از کاربران و همراهان خوش ذوق و همیشگی پایگاه خبری چهاردانگه، با توجه به مشکل قطعی اینترنت در شهر کیاسر یادداشتی را خطاب به مسئول مخابرات شهر کیاسر برای پایگاه خبری چهاردانگه ارسال کرده که ما عیناً آن را در این مطلب منتشر می کنیم. امیدوار هستیم تا جوابیه ی مسئول محترم مخابرات کیاسر را در مورد موضوع مطرح شده داشته باشیم.

 

……………………………………………………….

 

با سلام و درود خدمت شما اهالی پایگاه خبری چهاردانگه، مطلبی در ادامه برایتان به رشته تحریر درآورده ام که میدانم حرف خیلی از جوانان این شهر هست و خواهد بود و از شما میخواهم با توجه به سابقه خوب بی طرفی و رعایت اصل خبررسانی مطلب زیر را منتشر تا دوستان پاسخگو باشند.با تشکر و آرزوی توفیق روزافزون برای شما.

 

نامه ای سرگشاده خدمت جناب آقای قنبرنژاد ( مسئول مخابرات شهر کیاسر ):

 

با سلام با عرض تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر و روز پرشکوه ۲۲ بهمن ماه خدمت جنابعالی ، پیرو وضعیت اینترنت در شهر ‏کیاسر می خواستم چند کلمه ای را به عرضتان برسانم، جملاتی که بارها توسط دیگر دوستان به صورت کامنت در همین ‏سایت زیر انواع خبرهای مربوط به این مشکل و یا مقاله های خودتان که در سایت منتشر گشته ، گفته شد اما جوابی ‏دریافت نگردید.‏ سخن بنده در باب بی نظمی های اداره متبوعتان نیست که در هنگام دریافت اینترنت و سیم های تلفن آویزان در ‏سطح شهر و … به وفور اعصاب مشترکان را بر هم می زند، اینجا میخواهم بپرسم در رابطه با قطعی های گسترده اینترنت ‏در شهر چه کرده اید؟ آخرین مورد همین سه شنبه هفته جاری بعد از ریزش بیشتر از ۱۰ سانت برف نعمت الهی اتفاق افتاد و تا اوایل روز ‏کاری چهارشنبه مشکل برطرف نگردید. ‏

 

چرا و به چه دلیل وقتی برای اولین بار پس از سپری شدن ۵ ساعت از قطعی اینترنت طی مکالمه تلفنی که با پشتیبانی ‏مخابرات -۲۰۲۰- گرفته شد ، اظهار بی اطلاعی کردند و دلیل این امر را عدم اطلاع رسانی دانسته است؟ مگر نه اینکه در صورت قطعی به این گستردگی شما باید اقدامات لازم را انجام دهید؟ (کلیه ‏مکالمات با کارشناسان فنی ضبط و در صورت لزوم قابل ارائه می باشد)‏

 

آقای قنبر نژاد چگونه است که قطعی اینترنت دقیقا بعد از ساعت کاری شروع و دقیقا تا شروع ساعت کاری فردایش ( ‏‏۸ صبح ) بوقوع پیوسته است ؟ و چرا وقتی برای چندین بار با مرکز پشتیبانی تماس گرفته شد ، کارشناس فنی شرکت ‏مخابرات، ایراد را از سمت مخابرات کیاسر دانست؟

 

و سوال آخر ، اگر شما مسئول مخابرات هستید چرا در ساعاتی که مشترکین به شما نیاز مبرم دارند، دسترسی همه ‏جانبه به شما قطع می شود و پاسخگو نیستید؟ اما اگر شما مسئول نیستید ، پوزش از اینکه برای رفع مشکل اینترنت ‏این شهر متوسل به شما گشته ام.‏

 

آقای قنبرنژاد ، بنده طی اقامت بیشتر از ۲ سال در این شهر ،دیده ام که بارها مطلب های زیبا در مدح و ذم مسائل ‏مختلف مرتبط با شهر کیاسر نوشته اید و مسئولان را نقد یا پیشنهاد داده اید ، اما می خواهم با ضرب المثلی گفته هایم ‏را خاتمه دهم و آن این که ” یک سوزن به خودت بزن، یک جوالدوز به دیگران‎”‎‏ . ایام به کام،

 

بیست و یکم بهمن ماه ۱۳۹۴

مصطفی عرفانی

 

9 نظرات
  1. یک کیاسری می گوید

    سلام
    مطلب خوبی آقای عرفانی نوشتند، مدتی است که بنده هم میخواستم مطلبی درباره ی مخابرات کیاسر بنویسم، اینکه مثلا چرا با مبلغ بدهی زیر ده هزار تومان و حتی زمانی که فیش ای به دست مشترک نمیرسد، تلفن را قطع میکنند؟

  2. nima می گوید

    دقیقا حرف دل منو گفتین .ممنونم ازت.لطفا رسیدگی کنین

  3. خ گ می گوید

    با سلام
    با تشکر از متن قشنگ وبجای آقای عرفانی
    چرا آدما باید زور بالا سرشون باشه تا کاری را به نحو احسن انجام بد واقعا چرا؟
    باتشکر خ گ

  4. مازندرانی می گوید

    حق همه مردم ایران هست که از امکاناتی خوبی بهره مند باشند
    ولی اینترنت کجای ایران اوضاع مناسبی دارد که ما انتظار اینترنت خوب در شهر کیاسر داریم
    آقای قنبرنژاد مگر پایه و اساس اینترنت در کیاسر را پایه ریزی کرده که از ایشان انتظار داریم پاسخگو باشد
    ایشان می توانند پیگیری نماید و با توجه به شناختی که از ایشان دارم بسیار متعهد و مسئولیت پذیر می باشند و حتما این کارها را انجام داده اند
    آقای عرفانی آیا اون سوزن را به خودت زدی که انتظار داری دیگران جوالدوز به خودشان بزنند

    1. عرفانی می گوید

      دوست عزیز ؛ بنده در مورد آمال و آرزو حرف نزدم و فقط چندتا سوال پرسیدم به عنوان یک شهروند عادی از یک مسئول که طبق رسالت اجتماعی خودش در جایگاهی که هست باید پاسخگو باشه.
      بنده تعهد ایشون رو زیر سوال نمیبرم ولی ازشون چندتا سوال کردم که مستقیما به ایشون میرسید نه مخابرات مرکز یا نقاط دیگه

  5. غریبه می گوید

    با سلام به آقای عرفانی عزیز
    من نمی دانم شما که هستید و مسئولیت اجتماعی شما چیست ؟! اما باید نکته ای را به عنوان یک دوست ندیده به شما تذکر بدهم . آقای قنبرنژاد در کنار مسئولیت واگذار شده به ایشان و بسیار پیش تر و بیش تر از آن نویسنده ای است متخصص و متعهد و بارها بطور ضمنی و در محافل مختلف ابراز داشته که مسئولیت ذاتی ایشان قلم است و در کنار این مسئولیت ذاتی واجد مسئولیت انتصابی نیز در مرکز مخابرات کیاسر می باشد . بنابر این شایسته است که این دو موضوع را از هم سوا نمایید که هر عقل سلیمی بر تفکیک این دو مقوله صحه می گذارد . بنابر این پیشنهاد من به آقای قنبرنژاد این است تا از این به بعد نوشته های شان را مثل خیلی از دوستان دیگر ! با نام مستعار منتشر کنند تا دوستانی از جمله این دوست عزیز مسئولیت های مختلف شما را با هم خلط نکنند .
    در مورد خرابی یا قطعی اینترنت نیز بهتر است منتظر جواب آقای قنبرنژاد بمانیم تا خدای نکرده یکطرفه به قاضی نرفته باشیم .
    در پایان از آقای عرفانی عزیز می پرسم :
    آیا یک منتقد خوب در یک مقوله لزوما ” باید یک متخصص خوبی هم در آن مقوله باشد مثلا” یک منتقد سینمایی لزوما” باید یک فیلمساز خوبی هم باشد ؟

    1. عرفانی می گوید

      سلام خدمت شما
      در کامنتی عرض کردم که بنده بعنوان یک شهروند عادی اجتماع چنین سوالاتی رو پرسیدم که دارم از این امکان در ازای پولی که میدم استفاده می کنم نه آدمی منصب و مقام دار و نگاه بالا به پایین
      رسالت قلم زنی که عرض کردید؛ بحث اسم و نام نیست دوست غریبه؛ ولی ترجیح میدم وارد این مبحث نشم که واقعا از حرف اصلی به دور است اما خوب میدونیم یک شخص انتصابی با توجه به سابقه و تخصص باید انتصاب بشوند ؛ البته در یک جامعه قانونمند و ضابطه دار….
      کماکان که درست گفتید و منتظر پاسخگویی صریح ایشون بودیم تا سوالای بیشماری از تمامی دوستان دارای پاسخ بشه

  6. محمد می گوید

    در واقع اداره کل مخابرات استان باید پاسخگوی وضعیت اسفبار اینترنت در کیاسر باشد همچنین الان اگه یک نفر خط تلفن ثابت در کیاسر بخواهد ندارند ، مگر مهندس قنبر نژاد چقدر امکانات و اختیار دارد شاید حتی اجازه پاسخ این انتقاد را هم از طرف پیمانکار مخابرات نداشته باشد مسؤولین مربوط مثل جناب بخشدار و شورای شهر باید پیگیری مجدانه کنند.آخر محرومیت و عقب ماندگی تا کی !

    1. عرفانی می گوید

      حق با شماست ؛ بنده توقع گسترش و توسعه رو از مسئولین بلند پایه شهرستان دارم اما متاسفانه کسی پاسخگو نیست
      ولی سوالای بنده از آقای قنبرنژاد این بود در همین حد امکانات چرا باید چنین مشکلاتی بوجود بیاد ؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.