پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قرارگاه نوروزی پلیس در ساری راه اندازی شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران صبح چهارشنبه در مراسم راه اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در ساری با اشاره به راه اندازی ۱۷ قرارگاه در استان اظهار داشت: در این قرارگاه‌ها، زیرساخت‌های موردنیاز تأمین شده است.

وی با تاکید بر ایمنی راه‌ها و جاده‌ها در ایام نوروز اظهار داشت: کمیته انتظامی و ترافیکی یکی از زیرمجموعه‌های ستاد سفرهای اجرایی است و حوادث ترافیکی در استان رصد می‌شود.

سردار میرفیضی با اشاره به انتظارات از بخش‌های مختلف عنوان کرد: در حوزه ترافیک نقش منابع انسانی حائز اهمیت است و باید مسئول سازی در حوزه شهرستان‌ها مشخص شود.

وی همراه سازی و همپوشانی دستگاه‌های اجرایی را در حوزه ترافیک مهم دانست و گفت: باید با همراهی دستگاه‌های مختلف نسبت به کاهش حوادث ترافیکی تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی مازندران شناسایی نقاط حادثه خیز را امری ضروری برشمرد و گفت: در یک حادثه رانندگی بامداد امروز براثر برخورد یک دستگاه خودرو با گاردریل در محور هراز سه کشته برگذاشت.

سردار میرفیضی با بیان اینکه به طور میانگین ۶۰ درصد مصوبات شورای ترافیک در سال جاری اجرا شده است گفت: تقویت و اصلاح نقاط حادثه خیز، توسعه فرهنگ ترافیکی و رانندگی نیازمند به همکاری و مشارکت دارد.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد فوتی‌ها مربوط به عابران پیاده است گفت: باید نسبت به کاهش ۲۰ درصدی حوادث ترافیکی در ایام نوروز برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل فاصله نزدیک شهرها، نبود دوربرگردان‌های ایمن و غیره سبب شده تا بیشترین تلفات رانندگی در استان مربوط به عابران پیاده است.

میرفیضی گفت: امسلا میزان تصادفات و فوتی در ساری ۷۵ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.