پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قاتل جوان ۲۰ ساله در قائم‌شهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر از شناسائی و دستگیری قاتل جوان ۲۰ ساله قائم‌شهر در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، محمد علی اتباعی طبری گفت: در ساعت‌های اولیه بامداد روز گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری تعدادی افراد ناشناس در یکی از روستاهای این شهرستان که منجر به مجروح شدن جوانی ۲۰ ساله به نام ” پژمان – گ “شده بود بلافاصله به محل وقوع درگیری اعزام شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر افزود: تا رسیدن ماموران به محل حادثه طرفین درگیری متواری و مصدوم به یکی از بیمارستان های قائم شهر منتقل شد.

 

وی تصریح کرد: تلاش پزشکان برای نجات جان مصدوم که از ناحیه کتف با ضربه چاقو مجروح شده بود موثر واقع نشده و وی به علت شدت جراحت وارده جان باخت.

 

فرمانده انتظامی قائم‌شهر خاطرنشان کرد: از آنجائی که مصدوم با یک دستگاه خودروی پراید و توسط تعدادی افرادی ناشناس به بیمارستان منتقل شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و ماموران  تحقیقات گسترده ای را برای شناسائی عاملان این درگیری و فرد قاتل آغاز کرد.

 

وی همچنین اظهار کرد: ماموران در همان ساعت های اولیه موفق شدند ۸ نفر از عاملان این درگیری را شناسائی و دستگیر کنند.

 

به گفته طبری، ماموران در بازجوئی از متهمان به ارتکاب این جنایت توسط فردی به نام”شاهین – ز” دست یافته و تلاش های گسترده ای را برای شناسائی محل اختفاء و دستگیری وی آغاز کردند.

 

این مسئول افزود: در کمتر از ۳ ساعت قاتل که در یکی از تالارهای پذیرائی این شهرستان مخفی شده بود، شناسائی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر گفت: متهم در بازجوئی ها علت ارتکاب به این جنایت را مشاجره لفظی و درگیری های قبلی خود با مقتول عنوان کرد.

 

وی یادآور شد:متهم و دو نفر از افرادی که در ارتکاب به این جنایت با وی همکاری کرده بودند، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.