پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فیلم: « پیدای پنهان » مستند زندگی اولین شهید روحانی دفاع مقدس

آقای علی احمدی زرین کلایی، مستند ساز و کارگردان خوش ذوق و جوان مازندرانی با دست مایه قرار دادن زندگی گهربار این شهید والامقام سلیمانی فرد، مستندی از زندگی وی تهیه کرده که از شبکه ی تبرستان در سالروز شهادتآن شهید بزرگوار پخش شد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، حجت الاسلام شهید ولی الله سلیمانی فرد، اولین شهید روحانی دفاع مقدس در ۲۲ مهرماه ۱۳۵۹ در سر پل ذهاب به خیل شهدای دفاع مقدس پیوست. این شهید بزرگوار اهل روستای ازنی از توابع دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه بود.

آقای علی احمدی زرین کلایی، مستند ساز و کارگردان خوش ذوق و جوان مازندرانی با دست مایه قرار دادن زندگی گهربار این شهید والامقام مستندی از زندگی وی تهیه کرده که از شبکه ی تبرستان در سالروز شهادت شهید سلیمانی فرد پخش شد.

شما را به دیدن این مستند با نام « پیدای پنهان » به کارگردانی علی احمدی زرین کلایی به مدت ۲۲ دقیقه دعوت می کنیم.

4 نظرات
  1. جواد خلیلی می گوید

    سلام متاسفانه ضعیف ترین مستند را در سال های اخیر مشاهده کردیم بدون تیم صدابرداری بدون دوربین با حداقل رزولیشن و بدون جلوه های ویژه بدون لانگ شات و کلوزآپ مناسب بدون فیلم نامه بدون لوکیشن و بدون نورپردازی که حتی مخاطب صدای دیافراگم رو از گیرنده میشنید و حداقل اطلاعات از شهید را به ببینده منتقل کرد

    1. علی احمدی زرین کلایی می گوید

      حرف درستیست. این کار آرشیوی بوده که به مناسبت سالگرد شهید برای استفاده در مراسم تدارک دیده شده بود . فیلم اصلی به اتمام نرسیده …

  2. محمدپور می گوید

    ببخشید مستند پیدای پنهان چرا نمایش داده نمیشه

    1. مبینا ملاطاهری می گوید

      لینک نمایش فیلم پیدای پنهان اصلاح شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.