پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فیلم داستانی زندگی نخستین روحانی شهید استان مازندران در حال تهیه است

فرزند نخستین روحانی شهید استان مازندران با اعلام اینکه فیلم داستانی زندگی شهید سلیمانی‌فرد در دست تهیه است، گفت: انتظار داریم مسؤولان همکاری مناسبی برای تهیه و تدوین این فیلم داشته باشند.

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح‌الله سلیمانی‌فرد صبح امروز در سومین یادواره شهدای روحانی استان مازندران به محوریت شهید ولی‌الله سلیمانی فرد اظهار کرد: روحانیت از مفاخر کشور هستند و در ابتدای دوران انقلاب اسلامی و پس از آن دفاع مقدس حضور آنها بسیار پررنگ بود.

وی با اعلام اینکه این شهید اولین روحانی دفاع مقدس هستند، تصریح کرد: پس از گذشت 3، 4 روز از تهاجم رژیم بعث عراق، اولین گروه رزمی طلاب که در قم تشکیل شده است به سرپرستی آیت‌الله نوری‌همدانی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

فرزند شهید سلیمانی‌فرد ادامه داد: شهید سلیمانی به نمایندگی از مردم استان مازندران به دعوت امام راحل لبیک گفته و خالصانه و بی‌ریا در این مسیر قدم برداشته و از تعلقات دنیای چشم بسته و در راه اعتلای اسلام و مردم ایران اسلامی قدم برداشت.

وی راز ماندگاری این شهید را مظلومیت این شهید، عنوان کرد و گفت: اخلاص و اعتقادی که این شهید به اسلام و دین داشتند راز ماندگاری ایشان است.

سلیمانی‌فرد در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای تهیه فیلم داستانی کوتاه از این شهید، بیان کرد: درخواست ما این است که  مسؤولان استانی فیلم داستانی که برای این شهید در دست تهیه است، متولیان همکاری مناسبی داشتند و انتظار است این همکاری تداوم داشته باشد.

 وی در پایان گفت: مردم ما حاضر هستند که در برای حفظ انقلاب اسلامی ایران همه داشته‌های خویش را ایثار و نثار کنند و این موضوع با شهادت شهید حججی به خوبی به اثبات رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.