پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فیلم: برنامه تلویزیونی در استان-گزارش از وضعیت دپو زباله در چهاردانگه

موضوع برنامه این هفته « در استان » به نحوه حمل، دپوی زباله شهرداری ساری به چهاردانگه اختصاص داشت. اگر چه به نظر این برنامه نتوانست عمق فاجعه به ویژه زیست محیطی انتقال زباله به چهاردانگه را به تصویر بکشد ولی توانست بخش کوچکی از مشکلات انتقال زباله و مشکلات ناشی از آن و درد دل مردم ولایی، شهیدپرور و محروم چهاردانگه را به نمایش بگذارد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: امشب از سیمای استان مازندران، شبکه تبرستان در ساعت ۱۹ شاهد پخش برنامه « در استان » بودیم. این برنامه تلویزیونی به بررسی مشکلات مردم استان می پردازد.

 

« در استان » عنوان برنامه ای با ساختار مستند گزارشی و با موضوع  اطلاعاتی-آموزشی ،به تهیه کنندگی  امین علیجانی می باشد که پنجشنبه ها از ساعت ۱۹ به مدت ۲۰ دقیقه از سیمای مرکز مازندران پخش می شود.

 

موضوع برنامه این هفته « در استان »  به نحوه حمل، دپوی زباله شهرداری ساری به چهاردانگه اختصاص داشت. اگر چه این برنامه نتوانست عمق فاجعه به ویژه زیست محیطی انتقال زباله به چهاردانگه را به تصویر بکشد ولی توانست بخش کوچکی از مشکلات انتقال زباله و مشکلات ناشی از آن و درد دل مردم ولایی، شهیدپرور و محروم چهاردانگه را به نمایش بگذارد.

 

چون پیمانکار انتقال زباله ساری از ضبط برنامه اطلاع داشت اقدام به صحنه سازی نموده بود و روی زباله ها را با مقداری خاک پوشانده و بدتر از همه روی شیرابه زباله را هم با زباله جامد پوشاند تا حجم بالای شیرابه زباله دیده نشود.

 

واقعا جای تاسف و تاثر است که سلامت مردم  محروم برای عده ای اصلا مهم نیست و فقط به کسب درآمدهای بیشتر فکر می کنند.

 

در ادامه می توانید فیلم کامل این برنامه تلویزیونی را از پایگاه خبری چهاردانگه مشاهده نمائید.

 

 
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.