پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فیلم: اولین گل لیگ برتری محسن کریمی کیاسری برای استقلال

محسن کریمی کیاسری توانست در هفته چهارم لیگ برتر سال 95-94 اولین گل رسمی و لیگ برتری خود را برای استقلال تهران به ثمر برساند.

7

 

karimiبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ، محسن کریمی کیاسری توانست در هفته چهارم لیگ برتر سال 95-94 اولین گل رسمی و لیگ برتری خود را برای استقلال تهران به ثمر برساند.

 

بعازظهر امروز جمعه 30 مرداد 1394 دو تیم هم نام استقلال اهواز و استقلال خوزستان در اهواز در گرمای 49 درجه این شهر به مصاف هم رفتند. این دیدار با نتیجه ی 2 بر 1 به سود تیم تهرانی پایان یافت.

 

محسن کریمی کیاسری، بازیکن جوان و خوش آتیه ی چهاردانگه ای تیم فوتبال استقلال تهران در این بازی توانست با به ثمر رساندن گل اول این دیدار، اولین گل رسمی و لیگ برتری خود را برای استقلال ثبت کند.

 

محسن کریمی که ثانیه هایی قبل در دقیقه ی 69 از سوی پرویز مظلومی به بازی فراخوانده شده بود در اولین حرکت خود روی پاس جابر انصاری در محوطه جریمه در دقیقه ی 72 موفق شد دروازه پرویز کریمی دروازبان تیم استقلال خوزستان را باز کند.

 

نکته ی جالب این دیدار این بود که گزارشگر تلویزیون خوزستان در زمان گزارش این مسابقه با وجود واضح بودن صحنه ی گل، زننده ی گل اول این دیدار را به جای محسن کریمی کیاسری، خسرو حیدری اعلام کرد!!

 

همچنین در دقیقه 90 بازی پاس دیدنی امید ابراهیمی، محسن کریمی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما او با بی دقتی نتوانست دروازه استقلال خوزستان را باز کند.

 

در دقیقه ی 13 وقت های تلف شده!! این دیدار هم محسن کریمی یک پاس خوب در دهانه دروازه به جابر انصاری دیگر مهاجم جوان تیم استقلال تهران داد که این بازیکن جوان نتوانست از نیم متری دروازه ی استقلال اهواز را باز کند.

 

به گزارش چهاردانگه نیوز، به نقل از ورزش 3 ، سید محسن کریمی پس از بازی با استقلال اهواز درباره این بازی و گلش گفت: بسیار خوشحالم که توانستم برای تیمم گل بزنم و این را به فال نیک می گیرم.البته درباره ی آن موقعیت فوق العاده که نتوانستم تبدیل به گل کنم نمی دانم چه بگویم و امیدوارم در آینده از تمام موقعیت ها استفاده کنم.

 

 

زمان ویدئو : ۰0:32 ثانیه

حجم ویدئو : 4 مگابایت

download-video

همچنین روز گذشته پنجشنبه 29 مرداد 1394 دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. در این دیدار امید عالشاه بازیکن چهاردانگه ای تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دقیقه 64 تک گل تیم پرسپولیس را به ثمر رساند اما نتوانست مانع شکست 2 بر یک این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان شود.

 

7 نظرات
  1. اشرف نژاد می گوید

    با آرزوی موفقیت روز افزونِ همشهری افتخار آفرینمون آقای کریمی

  2. reza می گوید

    تبریک میگم به سید محسن امیدواریم هر چه زودتر به تیم ملی راه پیدا کنن
    از اعضای شوراو مسولینم انتظار بیشتری داریم مگه یه بنر چقد هزینه میگیره چرا کم لطفی میکنن

  3. مصطفی سعیدی می گوید

    سید محسن بهت تبریک میگم..
    امیدوارم روزی به آرزوت برسی وآقای گل لیگ بشی

  4. ناصر سعیدی کیاسری می گوید

    سید محسن لیاقت داشت .امید وارم بتونه کمک کنه بچه های با استعداد منطقه هم به بالا ها برسن.

  5. علی‌سلیمانی‌کیاسری می گوید

    بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
    درود بر برادر کریمی!
    بامید روزی که تو لباس تیم ملی گل بزنی :-)

  6. 67ی می گوید

    سلام. به همه کیاسری های عزیز تبریک میکنم. لیاقت کیاسربیشتر از ایناست. درود بر کیاسر و کیاسری

  7. حسین احمدی می گوید

    چهاردانگه منطقه فوتبال خیز است امید عالیشاه کریمی ودر اینده نزدیک امیر محمد عالیشاه و یک اروستی دیگر که به تیم راه اهن تهران بیوسته

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.