پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فوتبالیست ساروی رسما به لیگ ترکیه پیوست

رضائیان که روزهای گذشته در سالگرد پیوستن خود به تیم پرسپولیس تهران از این تیم جدا شده بود در نهایت با تیم ترکیه ای به تفاهم کامل رسیده و فصل آینده را در ترکیه توپ خواهد زد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: بازیکن ساروی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در روزهای گذشته با فسخ یکطرفه قرارداد خود رسما از این باشگاه جدا شده بود امروز به تیم فوتبال ریزه اسپور ترکیه پیوست.

 

رضائیان در سالگرد پیوستن خود به تیم پرسپولیس تهران، به استناد بندی در قرارداد که در آن تاکید شده باشگاه پرسپولیس موظف به تسویه کامل قرارداد با وی دو هفته بعد از اتمام لیگ است، این قرارداد را به سازمان لیگ ارائه داده و فسخ خود را گرفته، مساله ای که با مقاومت باشگاه سابق وی همراه بود.

 

وی و مهدی طارمی دیگر بازیکن سابق پرسپولیس چند روز پیش به ترکیه سفر کرده بودند، با این باشگاه به توافق رسیده و از فصل آینده پیراهن این تیم ترکیه‌ای را بر تن خواهند کرد.

 

رامین رضاییان ۲۹ ساله اهل مازندران و شهر ساری است که سابقه بازی در تیم شهرداری ساری را دارد و از سال ۲۰۱۵ توانست در شمار فهرست نهایی کارلوس کی‌روش برای شرکت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ قرار گرفته، در همان سال اولین گل ملی خود را در برابر تیم ملی گوام به ثمر برساند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.