پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فعالیت‌های اجرایی مدیران مازندران دارای پیوست رسانه‌ای شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد حسینزادگان امروز در جلسه شورای اداری مازندران اظهار داشت: فعالیت‌های خود را با بسیج عمومی و مشارکت مردم پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: در قالب سمن‌های مشخص می توانیم به‌صورت تشکیلاتی افراد را دخالت بدهیم و 10 اولویت استان را به صورت جدی دنبال کنیم. توجه به ورزش همگانی و قهرمانی مورد تاکید است زیرا در ورزش قهرمانی به اندازه کافی موفقیت داریم. ورزش همگانی را از ورزش کارمندان و کارگری شروع کردیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه توسعه و نشاط اجتماعی رابطه دوسویه دارند تصریح کرد: با آموزش و پرورش نشستی داشتیم بسیاری از مسائل و مشکلات را از طریق سمن‌ها برطرف کردیم.

حسین‌زادگان با بیان اینکه در هر جامعه‌ای که رسیدگی به مشکلات و محورهای توسعه به‌صورت اجتماع محور و مردم محور بود، نتیجه گرفتند گفت: اگر بتوانیم یک سال استان را تمیز نگه داریم آن زمان همه برای زباله ریختن دچار عذاب وجدان می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برای عزل و نصب‌ها مدیران کل باید با فرمانداران هماهنگ باشند، گفت: تمام قد از مدیران دفاع می‌کنم و اجازه توهین به آنها را نمی‌دهم زیرا در شرایط کمبود بودجه و تحریم در حال فعالیت هستند.

استاندار مازندران تاکید کرد: اگر مدیری به هر طریقی کارآیی نداشته باشد به واسطه اینکه ابتدا به خود و سپس به جامعه ظلم می‌کند و حق‌الناس را زیر پا می‌گذارد او را تغییر می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در بحث گردشگری، طبیعت گردی و توریسم سلامت ظرفیت کمبود داریم و از دریا نیز به خوبی استفاده نکردیم، گفت: جذب سرمایه‌گذاری با همایش عملیاتی نمی‌شود، انتظار داریم همه دستگاه‌ها در جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی تلاش کنند.

استاندار مازندران همه فعالیت‌های اجرایی مدیران باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد، تصریح کرد: برای اینکه روشنگری شود و سایر استان‌ها از این اقدامات آگاه شوند، بودجه 98 باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به نقش بانوان در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی، گفت: سهم مدیریتی بانوان باید افزایش یابد، کاهش سن مدیریتی در ادارات انجام شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.