پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فریاد آیت الله میرعمادی بر مظلومیت اولین شهید روحانی دفاع مقدس کشور

0

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: آیت الله سید احمد میر عمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهر خرم آباد بعد از حضور بر مرقد حجت الاسلام شهید ولی الله سلیمانی فرد اولین روحانی شهید دفاع مقدس کشور،  نامه ای به شرح ذیل برای ستاد کنکره شهدای روحانی کشور نوشت:

ریاست محترم کنگره شهدای روحانی کشور دامت توفیقاته

سلام علیکم

با احترام،  توفیق شد در تاریخ 1396/6/23 بر سر مزار پاک اولین شهید روحانی دفاع مقدس، شهید جاویدالاثر حجت الاسلام ولی الله سلیمانی فرد  در روستای ازنی از بخش چهاردانگه شهرستان ساری استان مازندران حاضر گردم و قبر مطهر این شهید والامقام را زیارت کنم.

در این دیدار، از این جهت که خاطرات اوایل انقلاب از فعالیت های دینی، مذهبی و سخنرانی های ایشان در قم در ذهنم تجدید شد، خدا را سپاس گفتم و به جایگاه والای شهداء، غبطه خوردم.

از سوی دیگر با نگاه به وضعیت مزار و مقبره این شهید مظلومیت این عزیز بسیار افسوس خوردم، شخصیتی که به عنوان اولین شهید روحانی دفاع مقدس نماد افتخار و عزت روحانیت است. شهیدی که با معرفت و بصیرت در روزهای اولیه جنگ تحمیلی به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفت و جزء گروه السابقون السابقون اولئک المقربون قرار گرفت.

از این رو همچنانکه وجود این شهید قبل از شهادت تأثیر معنوی، اخلاقی و تربیتی برای جامعه بخصوص نسل جوان داشته، تربت پاک این شهید نیز می تواند میعادگاه عاشقان، زیارتگاه مومنان و پایگاه رهروان شهداء باشد.قطعا مزار شهید تأثیر فوق العاده ای بر جسم و روح زائران دارد.

لذا شایسته است با عازم گروهی به این روستا نسبت به بازسازی و مرمت مزار شهید و ساخت بارگاه مناسب به منظور یادآوری عظمت معنوی و مقام والای آن شهید عزیز اقدام لازم صورت گیرد.

قطعا اقدام شما در تعظیم شعائر الهی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت یاد و خاطره شهداء بسیار موثر است و در نزد خدای متعال مأجور می باشید.

توفیق بیشتر شما را از خداوند متعال خواستارم.

سید احمد میرعمادی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.