پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرمان رهبر انقلاب جهشی را در امداد رسانی به سیل زدگان ایجاد کرد

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز (یکشنبه) در بازدید از شهر سیل زده آق قلا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح صبح امروز در محل سپاه استان تشکیل و گزارشی از وضعیت موجود نیز تشریح شد.

سردار غیب پرور افزود: قرار شده بر اساس فرمان حضرت آقا از امروز کار با جهش بیشتری انجام شده و مطمئنم از فردا حس قوی‌تری در افرادی که به عنوان کمک کننده و امداد رسان در منطقه هستند بوجود می‌آید و مردم منطقه حلاوت فرمان مقام معظم رهبری را بیشتر از گذشته احساس خواهند کرد.

وی تاکید کرد: سپاه از روز ۲۸ اسفند ماه پای کار بود منتهی حجم سیلاب‌ها خیلی بالاست و در بازدیدی که از منطقه داشتم متوجه شدم که بیشترین آسیب متوجه شمال شهر آق قلا بوده است که دوستان برخی قسمتهای جاده و راه آهن را برش زدند تا آب زودتر تخلیه شود.

رئیس سازمان بسیج اضافه کرد: کارهایی که ما باید انجام بدهیم دو بخش است، یکی امدادی و اورژانسی است که باید افرادی که هنوز در منازل هستند را کمک کنیم تا تخلیه شوند و جای امن نظیر شهر گرگان و سالن‌های اطراف آن بروند اما بخش دوم و مهمتر کار که از دو سه روز دیگر آغاز می‌شود مرمت و بهسازی این مناطق است.

سردار غیب پرور ادامه داد: ما به عنوان سپاه و بسیج برای استان خصوصاً آق قلا ۷ استان معین قرار دادیم و از امشب ۷ استان معین که قرار شده کار بازسازی و مرمت مناطق سیل زه استان را انجام دهند وارد گلستان می‌شوند، همچنین ۵ استان معین در مازندران و ۳ استان معین نیز برای خوزستان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: متأسفانه بیشترین تخریب و آسیب متوجه زمین‌های زراعی استان گلستان شده به طوریکه حدود ۲۵۰ هزار هکتار از اراضی شمالی استان زیر آب رفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.