پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرمانده سپاه استان مازندران: نظام با تکیه مردم بر تحریم اقتصادی دشمن فائق می‌آید

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی صبح امروز در رژه اقتدار بسیجیان مرکز مازندران در بوستان ولایت ساری با اشاره به اینکه خدا را شاکر هستیم که مردم ایران با تدبیر ولایت فقیه پله‌های ترقی را در کشور سپری می‌کند.

وی افزود: مازندران این روزها معطر به عصر حضور پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم و خوشنام بوده که رنگ و بوی جبهه و جنگ را بار دیگر متجلی کرده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه دشمن از روز شکل‌گیری انقلاب با نظام اسلامی ایران مشکل داشته است، تصریح کرد: به واسطه طراحی انقلاب اسلامی و نظام دینی با مدد امام زمان(عج) و ولایت فقیه بوده هیچ گاه لغزش نخواهد داشت.

بابایی با بیان اینکه دشمن با ابرازهای مختلف نظیر جنگ اقتصادی، شبیخون فرهنگی، جنگ سیاسی، جنگ امنیتی و اقتصادی قصد تخریب نظام اسلامی ایران را داشته است، افزود: دشمن در عصر کنونی با جنگ اقتصادی می‌خواهد مردم را از نظام و ارزش‌های دینی دور کند.

وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران متکی به مردم بوده و مسئولان نیست گفت: ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر پیشرفته‌ترین تجهیزات دشمن جنگ کرده و فرزندان این مرز و بوم بسیاری از حرکت‌های استکباری را سرنگون کردند.

بابایی با بیان اینکه حضور جوانان بسیجی در این رزمایش برای این است که رزمندگان بسیجی همواره در برابر توطئه‌های دشمن آماده هستند تصریح کرد: دشمن وقتی نتوانست با جنگ فرهنگی و سیاسی و تقویت دشمنان داخلی بر ملت ایران فائق آید به جنگ اقتصادی روی آورده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه تصور از پای درآوردن ملت با تحریم اقتصادی، ادعای واهی دشمن زبون بوده است، گفت: رزمندگان و بسیجیان با تاسی ولایت فقیه در برابر توطئه‌های متعدد فائق می‌آید.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.