پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرماندار ساری: 33 پروژه اقتصاد مقاومتی در مرکز مازندران اجرا می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عباس‌علی رضایی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری در فرمانداری مرکز مازندران اظهار داشت: دشمن می‌خواهد کشور ما را با تلاطم روبه‌رو کند اما با رهبری امام و بصیرت مردم توطئه دشمنان خنثی و دنیا بداند انقلاب راه خود را ادامه می دهد و هیچ سدی نمی‌تواند مانع پیشرفت انقلاب شود.

وی افزود: همه ما در هر سنگری تابع فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری و تابع سیاست‌های اجرایی دولت باشیم تا مسیر انقلاب را به درستی طی کنیم.

رضایی گفت: پدافند غیرعامل از برنامه‌های اصلی همه دستگاه‌های اجرایی بوده که برای آمادگی نیاز به تمرین دارد تا زمان بحران با مشکل روبه‌رو نشویم.

فرماندار ساری تصریح کرد: در زمینه بیمه عشایری بخشداران به روستاییان اعلام کنند که افرادی که تحت پوشس هیچ بیمه‌ای نیستند زیرچتر بیمه عشایری و روستایی قرار گیرند.

رضایی گفت: اداراتی که عضو ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هستند دقت کنند که در ساری، 33 پروژه اقتصاد مقاومتی اجرایی و باید سرعت بخشیدن و دقت نظر در اجرای برنامه‌ها مدنظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند گفت: مدیران برنامه محور باشند و برای زمان و درخواست ارباب رجوع ارزش قائل شوند و از فرصت جهت خدمت به مردم استفاده کنند.

فرماندار ساری تصریح کرد:کشور دارای مشکل کمبود و نارسایی است و بایدبا تسهیل‌گری موانع توسعه را برداریم و تکریم ارباب رجوع جز اخلاق کاری و ادب کارمندان و مدیران باشد.

وی با گرامی‌داشت هفته کتاب و کتابخوانی بیان کرد: ساری مرکز علویان بوده و باید با فرهنگ‌سازی درست کتابخوانی، سرانه مطالعه کتاب را افزایش دهیم.

برپایی نمایشگاه هفته کتاب در ساری

رئیس اداره ارشاد ساری نیز در این جلسه گفت: نمایشگاه کتاب ساری از27 آبان تا سوم آذرماه در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ساری برگزار می‌شود.

حمیدرضا عشریه افزود: برنامه‌های متنوعی شامل رونمایی کتاب، تجلیل از ناشران برتر کتاب در نمایشگاه مورد نظر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: انتقال فرهنگ در گذشته به صورت سنتی و در عصر صنعتی با نشریات و اکنون با ابزارهای الترونیک و فناوری اطلاعات بوده که هیچ کدام جایگزین کتاب نمی‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ساری نیز در این نشست گفت: 11 هزار و 765 نفر در ساری عضو کتابخانه هستند که در زمینه مراجعه کننده  در شش ماه نخست امسال 282 هزار و 360 نفر به کنابخانه‌های عمومی شهرستان مراجعه کردند.

ابوذر علیزاده افزود: برگزاری 142 نشست کتابخوان کتابداران،32 برنامه قصه‌گویی،کارگاه قصه‌گویی، اجرای طرح نذر کتاب، عضویت 600 کودک در کتابخانه شهرستان، برپایی نمایشگاه،کلاس‌های خوشنویسی و نقاشی برخی از فعالیت‌های انجام شده این اداره بوده است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.