پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرماندار ساری: مردم به خبرهای خوب نیاز دارند

فرماندار مرکز استان گفت: مردم به خبرهای خوب نیاز دارند و باید اطلاع رسانی درست انجام شود و مردم دلگرم شوند.

0

فرماندار مرکز استان گفت: مردم به خبرهای خوب نیاز دارند و باید اطلاع رسانی درست انجام شود و مردم دلگرم شوند.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، احمد حسین زادگان در نشست با دست اندرکاران روزنامه وارش اظهار کرد: در کشورهای توسعه یافته، نشریات مکتوب، جای خود را به فضای مجازی داده اند، افزود: به همین دلیل روزنامه های کشورهای توسعه یافته به سمت روزنامه تحلیلی هدایت شده اند.

فرماندار ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه می خواهیم مشارکت مردم را در برنامه های توسعه ای شهرستان داشته باشیم، گفت: پروژه سد تا دریا، پروژه ای است که قابلیت اجرایی داشته و  اکنون در فاز مطالعاتی قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه در مورد سرمایه گذاری در چشمه سورت هم وارد شدیم، تصریح کرد: اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری مرکز استان انجام می شود.

حسین زادگان با اشاره به اینکه تالاب ساری و مجموعه فرح آباد را در دست رسیدگی داریم تا مورد توجه گردشگران قرار گیرد، ادامه داد: گروه مطالعاتی کار خود را شروع کرده است، در شهرستان ما می تواند اتفاقات خوبی بیفتد  و باید از فضای مسموم جلوگیری کنیم.

وی در بخش پایانی این نشست با بیان اینکه برای همه رسانه ها احترام قائل هستم، گفت: مردم به خبرهای خوب نیاز دارند و باید اطلاع رسانی درست انجام شود و مردم دلگرم شوند.

در این نشست مدیرمسئول وارش اظهار کرد: وظیفه رسانه آگاهی بخشی و همچنین ارائه راهکار در روند توسعه است.

لیلا وریجی گفت: نقش مطبوعات در توسعه متوازن و ارتقای حقوق شهروندی بر کسی پوشیده نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.