پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

غریو پرشور مازنی‌های علوی تبار به بلندای دماوند در 9 دی

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مراسم استانی حماسه 9 دی امسال در مازندران قهرمان‌پرور برگزار شد و مردم این خطه لاله‌خیز بار دیگر با حضور پرشور خود توطئه‌های استکباری را نقش برآب کردند و بر تبعیت محض از ولی فقیه زمان تاکید جدی داشتند.

نهمین سالگرد حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق  امت با ولایت بوده و چهل سال ولایتمداری، بصیرت و استقامت که رمز جاودانگی انقلاب اسلامی بوده امروز در ایران اسلامی متجلی شده است.

مردم ساری امروز با تجمع در امامزاده یحیی (ع) مرکز مازندران با شعار 40 سال ولایت‌مداری، بصیرت و استقامت رمز جاودانگی با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان بستند.

‌بصیرت مبتنی بر ولایت، عاقبت‌اندیشی به فرجام عهدشکنی و دگراندیشی و نقش بی‌بدیل ولایت فقیه در عبور مردم از فتنه‌های گردنه‌های سخت، پافشاری مجدد مردم بر دفاع از اصول و ارزش‌ها و قانون اساسی و ولایت فقیه به عنوان رکن اساسی آن و دشمن شناسی درس‌هایی بود که از این حماسه گرفته شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در این مراسم استانی گفت: فتنه‌گر و دشمن همیشه وجود داشته که برای جلوگیری از گزند دشمنان اسلام و انقلاب باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم زیرا ایشان با درایت خود نظام را با صلابت اداره می‌کنند.

حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور افزود: مردم مازندران با بصیرت و بیداری همیشه مدافع اسلام و کشور هستند و در هر سنگری جنگ و توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

در حال تکمیل …

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.