پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عکس های زیبا از طبیعت بهاری در روستای سرخ ولیک

تصاویر زیبا از بهار در روستای سرخ ولیک که توسط سید هادی عمادی، عکاس پایگاه خبری چهاردانگه نیوز تهیه شده است. لازم به ذکر است این عکسها توسط گوشی موبایل گرفته شده است.

7

 

با رسيدن بهار، طبيعت رداى سبز بر تن مي‏کند. چکاوک‏ها، هزار دستان و قمريان، نغمه ‏ها و سرودهاى فرح‏بخش و تازه سرمي‏دهند و انسان‏ها را به مهرورزى، گره‏ گشايى و هم‏گرايى فرا مي‏خوانند. بهار، پيام ‏آور عشق و رويش است و موسم سرور و آشتى و به همين خاطر است که خواستنى است و با آمدنش دل‏ها سرشار از سرور و جان‏ها معرفت مى‏يابد.           

بهار، پيام ‏آور تعادل است و اينکه در سايه تعادل، زندگى زيبا مي‏شود. با ديدن بهار، رحمت و محبت خداوند را به ياد مي‏آوريم. در اينکه چشمه مهر ايزد همواره به سوى آدميان و همه موجودات، سرازير است و ما اگر او و نشانه ‏هايش را فراموش کنيم، او هرگز ما را فراموش نمي‏کند ….

 

تصاویر زیبا از بهار در روستای سرخ ولیک که توسط سید هادی عمادی، عکاس پایگاه خبری چهاردانگه نیوز تهیه شده است. لازم به ذکر است این عکسها توسط گوشی موبایل گرفته شده است.

 

serkh-valik-bahar-1 serkh-valik-bahar-2 serkh-valik-bahar-3 serkh-valik-bahar-4 serkh-valik-bahar-5 serkh-valik-bahar-6 serkh-valik-bahar-7 serkh-valik-bahar-8 serkh-valik-bahar-9 serkh-valik-bahar-10serkh-valik-bahar-11

 

عکاس: سید هادی عمادی

 

7 نظرات
  1. arya می گوید

    با تشکر از آقای عمادی بابت ارسال تصاویر زیبا, لطفا مدل و مارک دوربین رو برام بنویسید,ممنونم

    1. سید هادی عمادی می گوید

      با عرض سلام خدمت شما بازدید کننده محترم

      لازم به ذکر است این عکسها توسط گوشی موبایل گرفته شده است.

      Samsung Galaxy S Duos 2 S7582

  2. ز کیاسری می گوید

    احسنت بر ذوق هنری اقای عمادی. عکسهای قبلیشان رو هم دیده بودم به نظر من شاهکاره .امیدوارم موفق باشی .

    1. سید هادی عمادی می گوید

      با تشکر فراوان از نظرات بسیار خوبتان

  3. سید محمد عمادی می گوید

    بسیار عالیست

  4. فضلی می گوید

    با سلام جا داره اینجا به نمایندگی از اهالی و شورای اسلامی روستای سرخ ولیک از زحمات جناب آقای سیدهادی عمادی تقدیر و تشکر بعمل بیاورم ان شالله موفق و سلامت باشند

  5. سید هادی عمادی می گوید

    با تشکر فراوان از کلیه عزیزان بابت نظرات بسیار خوبشان…

    امیدوارم روزی برسد که چهاردانگه و روستاهای ان به منطقه گردشگری وتوریستی بسیار خوبی تبدیل شود ،البته با حمایت های همه جانبه مسئولین…..

    ((ومن الله التوفیق))

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.