پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عکس آیت الله سید حسن شجاعی با سید حسن نصرالله

1

 

آیت الله سیدحسن شجاعی کیاسری، مفسر قرآن کریم، خطیب توانا، نماینده مردم شهرستان ساری در چهار دوره مجلس شورای اسلامی، همانگونه که صدای او برای حمایت از مظلومان بلند بود، با پیروی از معمار کبیر انقلاب از حامیان سرسخت مردم مظلوم فلسطین و لبنان بود.

 

آقای سیدحسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان که بدون شک از شخصیت های برجسته معاصر در کشورهای عربی و اسلامی است، رابطه ای دوستانه با آیت الله سیدحسن شجاعی کیاسری داشت.

 

این عکس چند سال قبل که آیت الله سیدحسن شجاعی به لبنان سفر کرده بود با سیدحسن نصر الله گرفته شده است.

 

آیت الله سیدحسن شجاعی در 30 آبان 1393 دعوت حق را لبیک و طی مراسم باشکوهی تشییع و در شهر کیاسر زادگاه خود آرام گرفت.

 

shojaei-nasrolahh

 

1 نظر
  1. شعبان وفایی نژاد می گوید

    پس از رحلت آیت الله شجاعی همه مسئولین نظام ، از نماینده مقام معظم رهبری – ریاست قوه قضائیه – مقننه و مجریه – رئیس مجلس خبرگان – تشخیص مصلح نظام و مراجع بزرگ تقلید و علما و نمایندگان مجلس و ائمه جمعه جماعات و حتی مدرسین حوزه علمیه و مبارزین جهان اسلام در سراسر دنیا از جمله سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان نسبت به این واقعه جانسوز ادای احترام و همدردی کردند . در زمان حیات ایشان هیچگاه حاضر نبودند از دوستی و روابط حسنه با ایشان سوء استفاده تبلیغاتی کنند اگر هر مسئولی در کشورمان با امثال رهبر حزب الله لبنان عکس یادگاری می گرفت بلافاصله مانورهای تبلیغاتی سر میداد اما آیت الله شجاعی هیچگاه به دنبال این کارهای تبلیغاتی نبود و خدمات صادقانه و بدون هیاهو را همواره سرلوحه کاری خویش می نهاد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.