پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عکاس چهاردانگه ای نفر اول جشنواره عکس در استان سمنان شد

سید‌ ولی شجاعی‌ لنگری خبرنگار و عکاس پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به‌ عنوان برگزیده اول در بخش ‌حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی‌ انتخاب گردید.

2

 

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره منطقه ای عکس آن و نخستین جشنواره پوستر آن با حضور مسوولان استانهای مختلف کشور دوشنبه 25 فروردین در حوزه هنری استان سمنان برگزار شد.

به گزارش قادری خبرنگار و عکاس پایگاه خبری چهاردانگه نیوز در چهارمین جشنواره منطقه‌ای عکس «آن» در سه بخش نماز‌، دعا و نیایش بخش ‌حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و بخش خانواده ایرانی ـ اسلامی برگزار شد.

 در بخش ‌حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی‌، لوح تقدیر‌، تندیس جشنواره‌، برگزاری یک نمایشگاه انفرادی در گالری حوزه هنری و مبلغ 4 میلیون ریال به سید‌ ولی شجاعی‌ لنگری از استان مازندران به‌ عنوان برگزیده اول اهدا شد.

 همچنین لوح تقدیر‌، تندیس جشنواره و مبلغ 3 میلیون و پانصد هزار ریال به حسین بهرامی از استان مازندران به‌عنوان مقام دوم و لوح تقدیر‌، تندیس جشنواره و مبلغ 2 میلیون و پانصد هزار ریال به محمد مهدی‌زاده از استان سمنان به‌عنوان مقام سوم در این بخش تعلق گرفت.

 

DSC_1898

DSC_1863

loh-taghdir

https://4dangehnews.ir/wp-content/uploads/IMG10331444.jpg

 

2 نظرات
  1. کیاسری می گوید

    جناب آقای سیدولی شجاعی کسب رتبه برتر در جشنواره عکس منطقه ای در استان سمنان را به شما تبریک عرض می نمایم

  2. قادری می گوید

    همولایتی تبریک خالصانه مرا پذیرا باش و باعث افتخاره که شما به عنوان نماینده منطقه چهاردانگه کسب رتبه برتر را در جشنواره عکس منطقه را به خود اختصاص دادید
    پیروز و شادکام باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.