پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عملیات ساخت نخستین آبنما در بام شهر کیاسر آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، عملیات ساخت نخسیتن آبنمای چشم انداز شهر کیاسر توسط شرکت طوفان دریای مازندران در بام این شهر آغاز شد.

4

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، عملیات ساخت نخسیتن آبنمای چشم انداز شهر کیاسر توسط شرکت طوفان دریای مازندران در بام این شهر آغاز شد.

 

abnama 

abnama (1)

 

4 نظرات
  1. علی می گوید

    واقعا اگه این طرح به اجرا برسه نقش موثری تو جلب توریسم میتونه داشته باشه

  2. azad می گوید

    ضمن تقدیر و تشکر از شهردار محترم،. برای جذب توریسم می ابیست جاده ماشین رو از میدان اصلی کیاسر به سمت آبنما و یا همان کمربندی اصلاح و استاندارد گردد. امیدواریم این پروژه نیز در برنامه های شورای محترم و شهردار محترم کیاسر باشد.

  3. شریفی کیاسری می گوید

    آقای شهردار سلام
    از اینکه توانسته اید شهر داری کیاسر را از حالت روزمرّگی به اینجا برسانید که حقوق پرسنل را بپردازید و مشغول زیبا سازی شهر شوید به عنوان یک کیاسری سپاسگزار شما هستم.
    به کارشناسان محترم که نظرات ارزشمندی را در نقد اقدامات جناب شهردار می نگارند عاجزانه خواهش می کنم که به فراخوان شهرداری در رابطه با همیاری در این زمینه که چندی پیش منتشر شد جواب مثبت بدهند تا با همیاری و مساعدت همدیگر از فرصت بدست آمده به نحو احسن استفاده شود.
    قدر دان زحمات همه اهالی خوبمان خواهیم بوداز کارشناسان ارجمند گرفته تا اعضای محترم شورا شهر وشهردار محترم و پرسنل زحمت کش عزیز شهرداری کیاسر
    ارادتمند محمود

  4. yazdani می گوید

    سلام با تشکر از شهردار و پرسنل محترم شهرداری و شورای اسلامی.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.