پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اختلال موقت در سایت پایگاه خبری چهاردانگه بخاطر جابجایی سرور

مدیریت پایگاه خبری مراتب عذرخواهی بابت مشکلات سایت در طی دو روز گذشته را اعلام داشته و تمام سعی خود را در ارائه ی خدمات در بهترین شرایط آن تا حد توان به کار خواهد بست.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه از مهرماه ۱۳۹۰ کار خود را با دایر کردن وب سایت آغاز کرد و مدیران آن در طول فعالیتش، تلاش کردند بهترین مطالب را در بهترین شرایط و البته در حد توان و تلاش خود به مخاطبان به ویژه اهالی بخش چهاردانگه ساری اراده دهند و میزان استقبال و رضایت شما کاربران گرامی می تواند بر تلاش و همت ما بیفزاید و ما را به آینده ای بهتر تشویق و دلگرم نماید.

 

پایگاه خبری چهاردانگه در دو روز گذشته اما با اشکالات فنی همراه بوده و که ادامه این اشکالات ناخواسته گاهی موجب از دسترس خارج شدن این سایت نیز شده است. این اشکالات موجب این شد که ما نتوانیم در این مدت در خدمت شما همران و کاربران گرامی باشیم که دلیل آن نیز، « انتقال هاست » پایگاه خبری چهاردانگه به سِروری جدید و اختصاصی می باشد.

 

از مدتی پیش، انتقال سایت به سرور اختصاصی و قدرتمندتر کاملاً احساس میشد و این نیاز البته به دلیل لطف و همراهی شما کاربران عزیز بود که با بازدید خود و بالا رفتن آمار سایت ما را به انجام این انتقال وادار کردید. ما نیازمند سروری بودیم که سایت چهاردانگه در آن بدون مشکل بار ترافیکی و یا کُندی سرعت به عفعالیت ادامه دهد. سرور پیشین اما از مدتی پیش به دلیل زیادشدن بازدید و فشار سایت به سرور مربوطه، این مشکل کم کم رخ نمود و انتقال سایت به سروری قدرتمندتر و اختصاصی را امری ضروری قلمداد کردیم.

 

مدیریت پایگاه خبری چهاردانگه برای اینکه از این پس با سرعت و قدرت بیشتری در خدمت شما کاربران و همراهان عزیز باشد طی دو روز گذشته کار انتقال به سرور جدید را انجام داده و اکنون پایگاه خبری چهاردانگه بر روی سرور اختصاصی و قدرتمند قرار داده شده است و امیدواریم بدون مشکل به کار خود ادامه دهد..

 

مدیریت پایگاه خبری چهاردانگه با پوزش از شما کاربران و مخاطبان گرامی به ویژه خانواده بزرگ چهادرانگه ای خود، همه تلاش خود را در ارائه ی خدمات در بهترین شرایط اطلاع رسانی به کار خواهد بست.

 

از شما همراهان همیشگی پایگاه خبری چهاردانگه هم که در این مدت لطف خودتان را از ما دریغ نکرده اید صمیمانه سپاسگزاریم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.