پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عذرخواهی از مردم پشتکوه به‌دلیل کم‌کاری در ساماندهی زباله ساری/ «افراد سعی نکنند از نمد زباله کلاهی برای خود درست کنند»

0

پایگاه خبری چهاردانگه: احمد حسین‌زادگان امروز  اظهار کرد: مکان دفن زباله فعلی مکان دائمی نبوده نیست و باید در دولت گذشته به صورت جدی دنبال می‌شد و به‌دلیل کم‌کاری در سنوات گذشته کارخانه زباله‌سوز پیشرفت قابل توجهی نداشته است. 

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر و در این دولت هم اعتبار خوبی برای ساخت کارخانه زباله‌سوز در نظر گرفته است، افزود: امسال ۲۰ میلیارد تومان و سال گذشته حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در این دولت برای کارخانه زباله سوز اختصاص داده شده است.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه امیدواریم با تعهدات شهرداری و مدیریت شهری و حمایت دولت شاهد راه‌اندازی زباله‌سوز در سال ۹۶ باشیم، خاطر نشان کرد: از مردم شریف و صبور چهاردانگه و پشتکوه از طرف خودم و همه کسانی که در سنوات گذشته کم‌کاری کرده‌اند، عذرخواهی می‌کنم.

حسین‌زادگان خاطر نشان کرد: کارگروهی با حضور رئیس شورای شهر و شهردار ساری، دستگاهای مرتبط مانند بهداشت و محیط زیست به زودی برگزار می‌شود تا جدول زمانی و زمان دقیق برای راه‌اندازی زباله‌سوز به مردم شهرستان ساری به‌ویژه مردم بخش چهاردانگه و  به ویژه پشتکوه اعلام شود.

حسین‌زادگان ادامه داد: موضوع زباله را موضوع شهرستانی است آن را بخشی منطقه‌ای نبینیم و تاکید می‌کنم افراد در هر جایگاهی هستند سعی نکنند از این نمد برای خود کلاهی بسازند و مردم را تحریک کنند.

وی گفت: موضوع زباله موضوع امروز نیست و همه ما در مدیریت‌های مختلف و در جایگاه‌های مختلف در کم‌کاری و تأخیر در اجرای پروژه به سهم خودمان مسؤول هستیم. 

فرماندار ساری با اظهار اینکه همه در کم‌کاری و یا تأخیر در اجرای این  پروژه مسؤولیم، عنوان کرد: با مردم صادقانه رفتار کنیم و بگوییم مشکل چیست و فرآیند کار تا کجا پیش رفته است، به جای کارهای نمایشی و پوپولیستی تلاش کنیم تا کار سرعت داده و تسریع شود نه این پروژه بلکه همه طرح‌ها تلاش شود تا منابع تامین شده و مشکل مردم حل شود. 

وی افزود: سعی نکنیم به جهت باد به هر طرفی حرکت کنیم هر طرفی اینکه مردم امروز معترض هستند ما طرفدار مردم شویم و اگر فردا مردم مخالف هستند ما مخالف شویم تلاش کنیم مشکل و معضل را حل کنیم نه اینکه بر موج احساسات مردم سوار شویم که این عمل اخلاقی، قانونی و دینی نیست. /فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.