پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عالیشاه یکی از کاپیتان های پرسپولیس در لیگ هجدهم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، سیدجلال حسینی و حسین ماهینی همچون فصل گذشته کاپیتان های اول و دوم پرسپولیس خواهند بود اما جدایی دو هافبک تیم تغییراتی در جدول کاپیتانی ایجاد خواهد کرد.

سیدجلال حسینی سابقه 4 فصل حضور در تیم پرسپولیس را دارد. او در لیگ های دوازدهم و سیزدهم پیراهن سرخ را بر تن کرد و از لیگ شانزدهم نیز در این تیم حضور دارد. حسین ماهینی نیز وضعیتی همچون سیدجلال دارد با این تفاوت که ماهینی لیگ چهاردهم و پانزدهم را به دلیل خدمت سربازی در ملوان سپری کرد و در پرسپولیس نبود.

پس از این دو، امید عالیشاه کاپیتان سوم پرسپولیس است. عالیشاه در لیگ سیزدهم به پرسپولیس ملحق شد و به جز دوری یک سال (از نیم فصل لیگ شانزدهم تا نیم فصل لیگ هفدهم) پرسپولیسی بود و این فصل پنجمین سال حضورش در جمع قرمزهای پایتخت را آغاز خواهد کرد.

احمد نوراللهی و علی علیپور دیگر کاپیتان های پرسپولیس در لیگ هجدهم خواهند بود. نوراللهی در تابستان لیگ چهاردهم به پرسپولیس اضافه شد و علیپور یک نیم فصل دیرتر پرسپولیسی شد. جدایی احمد نوراللهی در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم، سابقه این دو بازیکن را هم اکنون به یک میزان رسانده است.

در صورتی که مسلمان و احمدزاده از پرسپولیس جدا نمی شدند، رقابت برای کاپیتانی در پرسپولیس تشدید می یافت اما حالا شاید همه چیز مشخص باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.