پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عالیشاه و پهلوان زوج رویایی یحیی برای نیم فصل دوم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از  ورزش‌سه، با نزدیک شدن به نیم فصل رقابت های لیگ برتر و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتورسازی، مسئولان این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید اقدام خواهند کرد. دو بازیکنی که تقریبا حضورشان در ترکیب تراکتورسازی به عنوان سرباز قطعی است، احسان پهلوان و امید عالیشاه هستند.

عالیشاه اگر چه تلاش زیادی کرد تا با دریافت کسری خدمت بتواند به جمع سرخپوشان پایتخت برگردد؛ اما موفق نشد و به همین خاطر از ابتدای نیم فصل دوم پیراهن تراکتورسازی را برتن خواهد کرد. عالیشاه چند روزی است کارش را با تراکتور شروع کرده و حالا به دنبال رسیدن به روزهای خوب است.

از سوی دیگر احسان پهلوان اگر مشکل خاصی پیش نیاید، اولین بازیکن سرباز تراکتور بعد از محرومیت فیفا خواهد بود. پهلوان که امیر قلعه نویی نیز اعلام کرده از حضورش در تراکتورسازی به عنوان سرباز استقبال می کند، بعید است مشکلی برای حضور در جمع شاگردان یحیی گل محمدی داشته باشد.

با اضافه شدن پهلوان و عالیشاه به لیست تراکتورسازی، خط حمله این تیم تقویت خواهد شد و قدرت بیشتری پیدا خواهد کرد. پهلوان و عالیشاه در ذوب آهن و پرسپولیس شاگرد گل محمدی بودند و سبک بازی شان بسیار موردعلاقه سرمربی تراکتورسازی است. به همین خاطر بازی کردن آنها در ترکیب سرخپوشان تبریزی می تواند روزهای خوبی را برای هواداران این تیم رقم بزند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.