پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عالیشاه: از حاشیه سازان شکایت خواهم کرد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، امید عالیشاه که در آستانه دیدار با پاختاکور ازبکستان دچار مصدومیت شده، از لیست این بازی خارج شد تا برانکو یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش را در اختیار نداشته باشد. نکته عجیب اما شایعاتی است که بعد از این مصدومیت برای کاپیتان دوم کنونی سرخ‌ها شکل گرفته و نیمکت نشینی او را دلیل این موضوع دانسته‌اند.

عالیشاه درباره شرایط خودش گفت: خودم هم نمی‌دانم دلیل گرفتگی کمرم چیست. برای این بازی آماده می‌شدم و در همه حال تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را برای تیم داشته باشم. در تمرین روز گذشته ناگهان درد شدیدی در کمرم احساس کردم و حتی توان تکان خوردن هم نداشتم. باور کنید به والله از شب گذشته تاکنون از شدت درد اشکم سرازیر شده است.

وی درباره اینکه شایعه و حواشی مبنی بر دلیل این مساله با توجه به نیمکت نشینی او شکل گرفته نیز گفت: باید چه بگویم؟ تنها می‌توانم آنها را به خدا واگذار کنم. اما مطمئن باشید از آنها شکایت خواهم کرد تا  هرکس به خودش اجازه ندهد توهماتش را منتشر کند. من مصدوم شدم و دلیلی ندارد که این شایعه ساخته شود.

عالیشاه ادامه داد: مگر من امروز وارد فوتبال شده‌ام و بی تجربه هستم که به خاطر نیمکت نشینی بخواهم این کار را کنم. افتخار می‌کنم پیراهن پرسپولیس را برتن دارم و چند سال عضو این تیم هستم. اولین بار هم نیست نیمکت نشین می‌شدم و همان نیم فصل اول هم شایعات زیادی ساختند اما من فوتبالی فکر می‌کنم و همین مساله هم باعث شد تا تمام توانم را به کار بگیرم و عملکرد رضایتبخشی داشته باشم. خوشبختانه کادرفنی و آقای برانکو هم به من اعتماد دارند و به جز حرف کادرفنی و هواداران دیگر چیزی برایم اهمیت ندارد. از روز گذشته تا الان توان حرکت هم نداشتم اما این حرف زده می‌شود و از خدا هم ترسی ندارند.

هافبک سرخپوشان درباره بازی با پاختاکور نیز گفت: اولین بازی همیشه سخت است اما ما به عنوان نائب قهرمان دوره قبل به این دیدار وارد می‌شویم و حضور هواداران نیز کمک زیادی به ما خواهد کرد. تیم کاملا آماده این بازی است و تلاش خواهیم کرد تا در اولین گام با قدرت به سه امتیاز برسیم.

عالیشاه در پایان از هواداران این تیم خواست همانند همیشه با حضورشان حامی بزرگ تیمش باشند: ما مقطع سخت گذشته را با کمک غیرقابل انکار هواداران پشت سر گذاشتیم. همچنان تکیه ما به آنهاست و امیدوارم امروز نیز استادیوم آزادی شرمنده حضور پرشور آنها شود. باور کنید الان توان حرکت را هم ندارم وگرنه خودم نیز تلاش می‌کردم در استادیوم از هم‌تیمی‌هایم حمایت کنم. امیدوارم یک روز ویژه و با برد و جشن پیروزی برای ما باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.