پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ظرفیت سمن ها در حوزه مدیریت شهری مورد توجه قرار گیرد

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان شامگاه چهارشنبه در نشست با شهرداران مازندران خواستار تشکیل کارگروهی برای بهره گیری از ظرفیت مدیریت شهری و شهرداری ها شد و افزود: آسیب شناسی طرح ها و بررسی نقاط قوت و ضعف، حمایت های حقوقی و قضایی در این کارگروه تخصصی مورد توجه قرار گیرد.

وی خواهان برگزاری جلسات ماهانه شهرداران و جلسه فصلی آنان با استاندار شد و اظهار داشت: مسائل مربوط به حوزه مدیریت شهری، تامین اجتماعی، آب منطقه ای و منابع طبیعی در نشست ها و کارگروه تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

حسین زادگان برگزاری جلسات به صورت ویدئوکنفرانس را لازم دانست و گفت: زیرساخت های لازم برای بهره گیری از فناوری جدید مهیا شده است و تمامی شهرستان های به این زیرساخت مجهز شده اند.

استاندار مازندران، با بیان اینکه اکثر شهرداران جوان هستند یادآور شد: آموزش های ضمن خدمت برای مجموعه شهرداران و شهرداری ها در دستور کار قرار گیرد تا به پویایی مدنظر برسیم.

وی با اشاره به مشکلات فراروی مدیریت شهری و شهرهای مازندران ادامه داد: مازندران باید توسط مجموعه مدیران و نیروهای استان ساخته شود و هر تعصبی داشته باشیم باید بدانیم که از همه ظرفیت ها بهره گیری لازم نرسیده و به جایگاه مطلوب نرسیده ایم.

حسین زادگان یادآور شد: به رغم همه محدودیت های منابع که در دوره کنونی با آن مواجه هستیم باید برای رسیدن به افق توسعه و بهره گیری از ظرفیت های عظیم نیروی انسانی خلاق، منابع طبیعی و غیره امری لازم است.

استاندار مازندران با بیان اینکه در دوره تحریم ها به موفقیت های چشمگیری در حوزه های مختلف از جمله هوا و فضا دست یافته ایم گفت: باید از ظرفیت های موجود برای ساختن استان و کشور بهره گیری کنیم.

وی صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع را مستلزم فرهنگسازی دانست و گفت: استفاده از سمن های مردم نهاد، رسانه های و فضای مجازی سبب اثراث مثبت در جامعه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.