پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح «یاوران ولایت» در منطقه چهاردانگه اجرا شد

0

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ حجت الاسلام شریعت نژاد، رییس اداره، در افتتاحیه این مراسم که در روز سه شنبه 31 شهریور 1396 در کانون شهید رجایی کیاسر (ویژه خواهران) و دبیرستان امام حسین (ع) (ویژه برادران) برگزار شد در باب شخصیت شناسی استاد شهید مرتضی مطهری، سخن گفت.

حجت الاسلام شریعت نژاد گفت: استاد شهید مرتضی مطهری، از بی بدیل ترین علمای شیعه معاصر، بعد از علامه طباطبایی است؛ زیرا استاد مطهری در زمان تضارب و تقابل اندیشه ها و تقابل مکاتب، تصمیم گرفت یک ایدئولوژی موزون و هماهنگی از اسلام ارائه دهد که با فطرت عامه بشر سازگاری داشته باشد.

وی افزود: استاد شهید، دانشمندی متفکر و محقق بود که نبوغ بالا، بیان رسا و قلم شیوای ایشان و جامع الاطراف بودنش در میان خواص آشکار و لرزه بر اندام الحاد و التقاط انداخت.

ریس اداره خاطر نشان کرد، گرچه استاد مطهری عمر کوتاهی داشت ولی به یقین عمرش با برکت بود زیرا مجموعه تألیفات استاد مؤید شجره طیّبه و اندیشه زلال اسلام عزیز است که توسط ایشان در دل و جان فرزندان این مرز و بوم غرس گردید.

خانم سعیدی، فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه، در حاشیه این برنامه، طی گفتگویی با روابط عمومی آموزش و پرورش گفت: طرح یاوران ولایت، ویژه خواهران و برادران دانش آموز بسیجی مقطع متوسطه دوم در دو پایگاه مجزا به مدت سه روز اجرا می شود.

وی تصریح کرد: این طرح در قالب کلاس های: آشنایی با ولایت فقیه، شخصیت شناسی استاد مطهری، انتظار موعود، اصول مدیریت، خودسازی و تقوی، تاریخ ایران و جهان و حجاب و عفاف با حضور اساتید مجرب برگزار می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.