پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح کرامت به صورت پایلوت در قائمشهر اجرا می شود

0

به گزارش‌خبرنگار مهر، ابراهیم بعقوبی عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان، در خصوص طرح کرامت اظهار داشت: در این طرح پاکسازی محله‌های آلوده توسط پایگاه مقاومت بسیج با کمک ادارات مختلف انجام گرفته و محله‌های مذکور به محله‌های پاک تبدیل می‌شوند.

وی افزود: در طرح کرامت مازندران، ۱۳ محله آلوده شناسایی شد، که در یکی از محله‌های قائم‌شهر در آذر ماه سال ۹۶ به صورت پایلوت کشوری در زمان حدود یکسال اجرا و به محله پاک تبدیل شد.

یعقوبی معضلات محله‌آلوده فوق که دارای ۱۱۰ خانوار که بیشترشان کارگران روزمزد هستند را برشمرد و گفت: وضعیت نامناسب راه و آسفالت، تخلیه نامناسب فاضلاب شهری و لجن‌کش‌ها، رفت و آمد خودروهای سنگین، انباشت زباله، فعالیت معتادان و فساد اخلاقی، وجود خانواده‌های بی‌سرپرست و سرگردان، نامناسب بودن مکان تیربرقها و نبود روشنایی معابر از جمله معضلات این محله محسوب می‌شد.

فرمانده سپاه قائم‌شهر ضمن تشکر از همکاری اهالی و اقدامات ادارات ذیربط به اقدامات انجام شده در این محل اشاره کرد و گفت: بطور فوری بعد از تشکیل جلسه و بازدید میدانی لز منطقه، اقدامات عملیاتی شروع و همه موانع و معضلات آن برطرف شد.

وی تصریح کرد: زیباسازی معابر و آسفالت بیش از هزار متر از کوچه‌های این محله، اقدامات اداره برق که منجر به تأمین روشنایی معابر و تغییر مکان تیربرقها شد، استقرار دائم‌ امام‌جماعت در این محل و برگزاری مراسمات مختلف مذهبی و فرهنگی، رونمایی از پایگاه مقاومت بسیج محل، ویزیت و درمان رایگان ساکنان محله در چندین دوره زمانی و اعزام خانواده‌های ساکن در محل به مشهد مقدس از جمله اقداماتی بود که در طی این مدت انجام شد و محله‌ای را از آلودگی زدود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.