پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح ضربتی دستگیری سارقان در مناطق گردشگری مازندران اجرا شد

0

سرهنگ پاسدار عبداله رضوانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم دربابلسر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و دوچرخه در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران کلانتری11 این فرماندهی موفق به شناسایی سارق شدند.با هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بابلسر، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی تاکنون به 24 فقره سرقت منزل و دوچرخه وموتورسیکلت با همدستی فرد دیگر در سطح شهرستان اقرار کرد.با هماهنگی قضایی همدست وی نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی گفت: پس از هماهنگی‌های قضایی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، همه اموال سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد و متهمان پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات تحویل مرجع قضایی شدند.

رضوانی با اشاره به اینکه برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سارقان با پلیس همکاری کرده از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودروها و افراد ناشناس در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.