پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح رفع محرومیت در منطقه محروم چهاردانگه با اعتباری ۲ میلیارد تومان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری از اجرای طرح رفع محرومیت توسط بسیج در مناطق محروم ساری خبر داد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس از شهرستان، علی خادم روز گذشته در همایش بزرگ بسیجیان مرکز استان مازندران با اشاره به نقش بسیج در مبارزه با دشمن، اظهار کرد: تلاش‌های بسیج در حوزه‌های مختلف غیرقابل انکار است.

 

وی با اشاره به تسلط بسیج در جنگ‌های سایبری و جنگ نرم، گفت: بسیج در جنگ‌های اطلاعاتی هم ورود بسیار مناسبی داشت و موفقیت‌های زیادی در این حوزه کسب کرد.

 

مسئول سپاه ناحیه شهرستان ساری با اشاره به اقدامات بسیج در حوزه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی، خاطر نشان کرد: طرح رفع محرومیت در منطقه محروم بالادست چهاردانگه با اعتباری ۲ میلیارد تومان در دست اقدام است.

 

وی اضافه کرد: برنامه داریم با مساعدت مسؤولان رفع محرومیت از این منطقه انجام شود.

 

خادم با اشاره به پرداخت تسهیلات ۵ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در شهرستان ساری، خاطرنشان کرد: این اعتبار در سال گذشته برای ۲۷۵ نفر و در سال جاری نیز تاکنون با پرداخت رقمی معادل ۴۰۰ میلیارد تومان زمینه برای ایجاد اشتغال ۱۷۰ نفر را فراهم کرد.

 

مسؤول سپاه ناحیه ساری به فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهرستان اشاره کرد و افزود: تلاش کردیم در حوزه مسائل اجتماعی نیز نقش اثرگذاری داشته باشیم.

 

وی با اعلام اینکه نخبه‌پروری در بسیج مورد حمایت می‎شود،گفت: از طرح‌های اثرگذار نخبگان علمی در مرکز استان حمایت کردیم و برای تولید انبوه نیز تسهیلات در اختیار افراد قرار گرفت.

 

خادم با اعلام اینکه ۵۰۰ برنامه را برای هفته بسیج پیش‌بینی و اجرایی کردیم، گفت: ۶۰ برنامه به صورت شاخص در سطح جامعه و با همراهی عامه مردم برگزار شد که تعدادی از این برنامه‌ها نیز در حوزه فعالیت‌های اجتماعی بود.

 

وی یادآور شد: باید از همه ظرفیت برای توسعه مرکز استان مازندران استفاده کنیم.

 

 

1 نظر
  1. اصغری می گوید

    خادم اهل وری است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.