پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح رفع محرومیت از منطقه چهاردانگه ساری آغاز به‌کار کرد

0

پایگاه خبری چهاردانگه: شهید بلباسی را از روزی که آسمانی شد همه بیشتر می‌شناسند، قبل‌ترها دوست نداشت زیاد دیده شود، حتی زمانی که به عنوان نیروی جهادی در سطح روستاها حضور داشت، حتی وقتی به عنوان معاون فرمانده سپاه کربلای مازندران به عنوان مسئوول اردوهای راهیان نور معرفی شده بود.

شهید بلباسی که در سطح روستاهای استان مازندران برای رفع محرومیت لباس نیروهای جهادی را به تن می‌کرد و آستین همت بالا می‌زد و بدون اینکه کسی بداند یک مسؤولیت در سپاه کربلای استان مازندران دارد با جان و دل بدون تکبر مشغول کار و تلاش بود.

یاد و نام شهید بلباسی در همه جای استان مازندران و در بیشتر نقاط کشور زنده است، وقتی خبر شهادتش را سال گذشته منتشر شد، اشک در چشمان یکی از اهالی منطقه چهاردانگه مازندران جمع شد، با تعجب گفت، بلباسی شهید شد!

محکم بر روی زانوانش زد، باورش نمی‌شد، به همین دلیل از لفظ شهید استفاده نمی‌کرد، می‌گفت، شور و اشتیاق به کار و تلاش و رفع محرومیت در نگاه، رفتارش و کردار این جوان موج می‌زد، می‌گفت شهادت حقش بود، این مرد آسمانی بود، رفتارش به زمینی‌ها نمی‌خورد.

این جوان روستایی از تلاش‌های که در غالب اردوهای جهادی در سطح روستاهای منطقه چهاردانگه مازندران انجام می‌داد، صحبت به میان می‌آورد از اینکه مردم منطقه چهاردانگه مازندران هنوز با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند گلایه‌مند بود، بلباسی گلایه نمی‌کرد، بیشتر دوست داشت کار کند، از اول وقت تا غروب آفتاب هر آنچه در توان داشت کار می‌کرد.

به نظر می‌رسد که آرزوی شهید بلباسی در رفع محرومیت از چهره منطقه چهاردانگه مازندران برآورده شد و همرزمان این شهید در حال حاضر طرح رفع محرومیت از این منطقه را با اجرای طرح‌های متعدد اشتغال زایی در دستور کار خود قرار دادند.

شهید بلباسی زمینی نبود، اشتیاق برای رسیدن به شهادت در نگاه و رفتارش موج می‌زد، برای آسمانی شدن عجله داشت، بلباسی به آرزویش رسید و شهید شد، امسال قرار است نخستین سالگرد آسمانی شدنش را در کنار هم باشیم.

مراسم محفل شب خاطره شهید بلباسی دوم اردیبهشت ماه همراه با نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای سید ملال قائم‌شهر توسط هیأت رزمندگان اسلام این شهرستان برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.