پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح توانمندسازی بانوان شاغل مازندران برگزار می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سمیه قاسمی طوسی امروز در نشست با بانوان شاغل اداره‌کل ارشاد مازندران با اشاره به اجرای برنامه‌های مدون در راستای آشنایی با فعالیت و شناسایی توانمندی بانوان شاغل در مازندران اظهار داشت: به دور از دسته‌بندی‌های سیاسی، رسیدگی به امور بانوان باید در اولویت فعالیت‌های سازمانی قرار گیرد و همواره بر لزوم توجه روسای اداره‌ها و سازمان‌های مازندران به این موضوع تاکید داریم.

وی با تاکید بر رعایت قوانین سازمانی برای انجام بهتر امور افزود: چنانچه در انتظار فضایی برای فعالیت اثرگذار و تخصصی هستیم باید به معیارهای ارتباطی و رفتاری توجه ویژه‌ای داشته باشیم. زنان شاغل نقش مهم و اثرگذاری در حفظ سلامت سازمان‌ها دارند که این امر با حفظ حریم شغلی امکان‌پذیر می‌کند. توجه به این اصل خانواده و جامعه را از آسیب‌های گوناگون‌ مصون نگه می‌دارد.

قاسمی طوسی از امکان سفر رایگان بانوان شاغل اداره‌کل ارشاد به مشهد مقدس با حمایت معاونت امور زنان استانداری مازندران خبر داد و افزود: از ظرفیت‌های امور بانوان دیگر استان‌ها برای ارائه‌ خدمات بهتر و افزایش کارآمدی بانوان شاغل استفاده کردیم تا گامی در جهت اهداف سازمانی خود و بهبود عملکرد بانوان شاغل برداریم.

مدیرکل بانوان و خانواده‌ استانداری مازندران خاطرنشان کرد: به نقش اثرگذار و توانمندی بانوان نگاهی ویژه داریم و می‌کوشیم تا با حمایت از بانوان شاغل، جامعه‌ای بهتر و کارآمد بسازیم.

استفاده از ظرفیت بانوان شاغل در امور فرهنگی ادارات

محمود شالویی مدیرکل ارشاد مازندران نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت بالای بانوان برای اداره‌ امور فرهنگی استان گفت: همواره اعتقاد داریم که بانوان به دلیل مسئولیت‌پذیری و دقت‌نظر در انجام امور سازمانی، توانایی اثرگذاری بیشتری دارند.

وی با تاکید بر به‌کارگیری افراد براساس توانمندی و کارایی در اداره امور، افزود: برای ساختن یک فرهنگ ابتدا باید عنصری فرهنگی باشیم تا بستر لازم برای تحول فضای فرهنگ و هنر در جامعه فراهم شود. متاسفانه امروز شاهدبرخی ناپایداری‌های سازمانی هستیم.

شالویی با تاکید بر لزوم بکارگیری ظرفیت و توانمندی بانوان، خاطرنشان کرد: همواره به ظرفیت بانوان برای انجام امور کلان اعتقاد راسخ دارم و با آگاهی از موانع موجود، آماده‌‌ایم تا با رسیدگی به مشکلات و موانع کاری بانوان شاغل، بستر لازم را برای گسترش فعالیت و سلامت کاری و روحی آنها فراهم کنیم.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.