پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح از «راهیان نور تا نهج البلاغه» شکل گیرد

0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد باقرزاده سه شنبه شب در جشنواره ره آورد سرزمین نور مازندران که در اردوگاه راهیان نور در خرمشهر برگزار شد اظهار داشت: راهیان نور گنج پرارزشی است که می‌توان آن را استخراج کرد ولی هنوز نتوانستیم همه لایه‌های پر ارزش این گنج بزرگ را شناسایی کنیم.

وی افزود: معمولاً می‌گوئیم ارزش‌های دفاع مقدس آیا ارزش‌های دفاع مقدس فقط شهادت و جانبازی است، آنها قله و دامنه‌ها هم مهم اهستند و راهیان نور و رودخانه کارون قابلیت تور یک روزه گردشگری را برای شناسناندن عملیاتی‌های آبی به زائران دارد.

وی با بیان اینکه همه بحث جنگ را نمی‌توان در چند یادمانی که مشخص شده تشریح کرد اظها. داشت: باید طرح از راهیان نور تا راهیان نهج البلاغه در بستر اردوی راهیان نور شکل گیرد و راهیان نور باید عمیق‌تر و پرجاذبه‌تر شود و مناطق عملیاتی احیا و گویاتر باشد و دولت باید برای آن هزینه کرد.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: حق طلبی بخشی از فرهنگ دفاع مقدس است و روحیه تعامل و وحدت، بی اعتمادی به بیگانگان، تسلیم ناپذیری در برابر دشمن، اشتیاق برای فداکاری و شهادت، ناچیز شمردن موانع و مشکلات، امیدواری در همه حال، تقویت روحیه حماسی و آمادگی در برابر خطرات و عزم راسخ از دیگر بخش‌های فرهنگ دفاع مقدس به شمار می‌رود.

در این جشنواره از برگزیدگان در رشته‌های مختلف تقدیر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.