پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت ايجاد نمایندگی اداره ورزش و جوانان در کیاسر

خلیل انتظاری در دیدار با مدیرکل جدید اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران ضمن بیان مشکلات ورزشی شهر کیاسر، خواستار فراهم کردن شرایط لازم برای راه اندازی نمایندگی ورزش و جوانان در شهر کیاسر شد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، خلیل انتظاری در دیدار با مدیرکل جدید اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران ضمن بیان مشکلات  ورزشی شهر کیاسر، خواستار فراهم کردن شرایط لازم برای راه اندازی نمایندگی ورزش و جوانان در شهر کیاسر شد.

 

وی، با بیان اینکه برای ایجاد نمایندگی ورزش و جوانان شاخص‌هایی لازم بوده که باید ایجاد شود، افزود: ورزشکاران سازمان‌یافته به تفکیک زن و مرد، تنوع رشته‌های ورزشی، وجود ساختمان اداری و همکاری مسئولان شهری برای تامین هزینه‌های آن از شاخص‌های موردنظر برای ایجاد نمایندگی اداره ورزش و جوانان است.

 

شهردار کیاسر با بیان اینکه شرایط ورزشی لازم برای ایجاد نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر وجود دارد، تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد نمایندگی اداره ورزش و جوانان شاهد تحول در ورزش شهر کیاسر باشیم.

 

وی با بیان اینکه مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران می تواند مشکلات ورزش استان را برطرف کند، افزود: با توجه به تجربیات که وی در عرصه های ورزشی در کارنامه خود دارد می تواند موجبات رشد و تحول ورزش مازندران را فراهم سازد.

 

انتظاری، ایجاد فضاهای ورزشی و فرهنگی را از نیازهای شهر کیاسر دانست و گفت: هم‌اکنون مردم این منطقه به صورت خودجوش پیاده‌روی و برنامه‌های ورزشی را انجام می‌دهند اما برای افزایش حضور مردم در فعالیت‌های ورزشی باید تا نماینده‌ای از ورزش و جوانان در این شهر حضور داشته باشد.

 

حبیب حسین زادگان در ادامه این دیدار خاطرنشان کرد: حمایت‌های لازم برای تقویت ورزش در شهر کیاسر انجام می‌شود تا بدین وسیله زمینه‌ سلامت روح و جسم ساکنان این منطقه فراهم شود.

 

وی افزود: با افزایش روزافزون جمعیت این شهر، احداث زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در شهر کیاسر ضروری است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.