پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

صدای اعتراض مردم چهاردانگه در مجلس شورای اسلامی طنین انداز شد + فایل صوتی

دکتر یوسف نژاد نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود: مردم منطقه چهاردانگه ساری نگران بروز بیماری های ناشی از انباشت زباله هستند/ لزوم انتقال محل جمع آوری زباله ها

9

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، امروز چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵، دکتر یوسف نژاد نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه مجلس، در نطق میان دستوری، نسبت به انتقال زباله شهر ساری به بخش چهاردانگه به وزیر کشور تذکر داند.

 

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم منطقه چهاردانگه ساری نگران بروز بیماری های ناشی از انباشت زباله هستند، از این رو مسئولان باید هر چه سریع تر اقدامی برای انتقال محل انباشت زباله ها کنند.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی اصغر یوسف نژاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۴ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر کشور و رئیس سازمان محیط زیست گفت: از سال ۸۴ تاکنون مرکز جمع آوری زباله در شهر سازی به منطقه چهاردانگه این شهر منتقل شده است و در آن زمان قرار شد که به روش های علمی تغییر مکان صورت گیرد. اما متاسفانه تاکنون این امر صورت نگرفته است و مردم این منطقه نگران بروز بیماری های ناشی از زباله هستند.

 

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: در چند سال اخیر امام جمعه و مسئولان منطقه چهاردانگه تذکرات بسیاری برای اجرای این مسئله داده اند و بارها اعلام شده که اگر شغل ایجاد نمی شود و جاده نمی سازند، لااقل زبانه ها را از منطقه چهاردانگه منتقل کنند.

 

 

 یوسف‌نژاد با بیان اینکه انتظار مردم ساماندهی مقوله پسماند است، دولت نسبت به حل معضل زباله در منطقه چهاردانگه اقدام کند.، گفت: وزارت کشور و سازمان حفاظت محیط زیست باید وضعیت پسماند چهاردانگه را اصلاح کنند، چهاردانگه نباید تاوان سیاست غلط را بپردازد، زباله به جای فرصت در استان به معضل بر اساس سوءمدیریت‌ها به رفتارهای سیاسی تبدیل شده است.

 

وی افزود: پروژه مواصلاتی کیاسر و زیرگذر ۲۲ بهمن ساری و سایر راه‌ها بخشی از مشکلات حمل و نقل مردم این منطقه است. لذا وزارت راه و شهرسازی در تخصیص منابع باید از رفتار غیرکارشناسانه و غیر منطقی پرهیز کند.

 

فایل صوتی نطق میان دستور دکتر علی اصغر یوسف نژاد در صحن علنی مجلس

 

9 نظرات
  1. علوی می گوید

    تشکر از اقای یوسفنژاد که دغدغه مردم چهاردانگه و تذکرات امام جمعه محبوب مارو در مجلس بیان کردند

  2. رضا می گوید

    سلام افرین نماینده باغیرت

  3. امیری می گوید

    جا داره از زحمات جناب آقای سلطانی بخشدار چهاردانگه که با جلسات متعدد و پیگیری های فراوان صدای مردم چهاردانگه را به گوش مسئولین کشور رساند

  4. قلعه سري می گوید

    درود خدا بر نماینده محترم که مطالبه مردم را پیگر هستند ، امید است دست اندر کاران به داد مردم برسند . تو که نوشم نه ای نیشم چرایی ؟…

  5. امين می گوید

    با سلام درود بر شرفت ، چرا با توجه به اینکه ما نماینده ای از کیاسر داشتیم این امر ( نطق اعتراض در مجلس ) از سال ۸۴ تا کنون صورت نگرفت.

    1. راستگو می گوید

      چون اقایان مشغول پر کردن جیبشان بودند…….مردم کیلو چند

  6. محمدی می گوید

    قطعا نطق نماینده مجلس به علت مطالبات مردم، تذکرات امام جمعه، پیگیری های مسئولین از بخشدار قبلی تا بخشدار جدید بوده. دست همه درد نکنه. انشالله حرف ها به عمل تبدیل شود

    1. امیری می گوید

      درسته

  7. علوی می گوید

    متوجه نمی شم چرا بعضی ها منفی می دن مگر منعفتی براشون هست امدن زباله به چهاردانگه ؟!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.