پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شیخی کیاسری، جاده، بهداشت و زباله سه مشکل عمده بخش چهاردانگه است

1

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی شهرداری کیاسر جلسه شورای شهرستان در مورخه ۹۵/۱۱/۶ در دفتر شورای شهرستان مستقر در فرمانداری ساری برگزار شد.

نطق پیس از دستور این جلسه توسط فضل اله شیخی کیاسری عضو هئیت رئیسه شورای شهرستان قرائت شد.

ایشان ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه پلاسکو و شهادت آتش نشانان و همچنین تبریک به مناسبت حلول بهار انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر از تمامی شورای اسلامی شهرها و روستاها در سطح شهرستان خواست تا با مشارکت و همکاری با شهرداران و دهیاران محترم نسبت به فضاز سازی در سطح شهرستان متناسب با ایام الله دهه مبارک فجر۲ اقدام نموده و۲ حضور پررنگ و پرشور۲ در برنامه های دهه فجر داشته باشند.

اکنون مهم ترین معضل و مشکل شهرستان ساری حل معضل زباله می باشد که با پیگیریهای مستمر مسئولین محترم امیدوریم در ظرف یک سال با تامین اعتبار کافی و راه اندازی کارخانه زباله سوز این معضل در مرکز استان برطرف شود.

متاسفانه به دلیل سهل انگاری پیمانکار جاده ساری-تاکام شاهد کشته شدن سه نفر در مسیر جاده هولار بوده ایم که متاسفانه این مسئله نشان دهنده عدم نظارت درست و دقیق از سوی اداره راه و ترابری بوده است.بجاست که مسئولان محترم امر برای جلوگیری از حوادث احتمالی اقدام لازم را بعمل اورند تا شاهد تلفات بیشتر انسانی نباشیم.

مشکل مهمتر در منطقه بالادست چهاردانگه بحث بهداشت و درمان می باشد که با توجه به بعد مسافت ۱۳۰ کیلومتری منطقه چهاردانگه با شهر ساری و با توجه به مسافر خیز بودن و گردشگرپذیر بودن منطقه شاهد تصادفات وحشتناک هستیم که متاسفانه درمان بستر کیاسر فاقد پزشک عمومی متخصص و باتجربه می باشد و یا از پزشکان طرحی استفاده می شود که در خدمات رسانی و کمک های اولیه به مصدوم با مشکل مواجه می شوند.لازم است دانشگاه علوم پزشکی هر چه سریعتر نسبت به رفع این معضل بزرگ در منطقه اقدام نماید.

 

1 نظر
  1. مسعودکیاسری می گوید

    سلام آقاشیخی،دقیقا هم مردم به شما رای دادن که مشکلات را پیگیری و حل نمایید اینکه گزارش مشکل می دهید را همه میدانند شما باید گزارش حل مشکل بدهید و همه مسولین باید اینگونه باشند بیان مشکلات بعد از این همه سال فکر نکنم موضوعیت داشته باشد شما بفرمایید کدام مشکل حل شده است؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.