پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شوراها نیازی به خودرو ندارند، به مردم خدمت رسانی کنید!

به دنبال طرح برخی نهادها در مورد اعطای تسهیلات خرید خودرو به شکل اقساطی برای اعضاء شورای روستاها و شهرها محمدعلی کوثری، از اعضاء شورای روستای قلعه سر پیام کوتاهی برای پایگاه خبری چهاردانگه ارسال شده است.

1

 

به دنبال طرح برخی نهادها در مورد اعطای تسهیلات خرید خودرو به شکل اقساطی برای اعضاء شورای روستاها و شهرها محمدعلی کوثری، از اعضاء شورای روستای قلعه سر پیام کوتاهی در رابطه با این موضوع و مشکلات روستاها و خواسته ها و نیازهای شورا در بخش محروم چهاردانگه برای پایگاه خبری چهاردانگه ارسال شده است.

 

متن پیام:

 

به دنبال تلاش و مکاتبه برخی نهادها برای انعقاد قرارداد خودروی قسطی برای اعضای شوراهای اسلامی، اینجانب به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی روستای قلعه سر صراحتا اعلام می کنم شوراها نیازی به اینگونه امتیازها ندارند. به جای این اقدامات، فریاد ما را منعکس کنید. شوراها به عنوان شخصیتی حقوقی و خدمت رسان به مردم حتی اگر در مقام شخص حقیقی نیازمندی های فراوانی داشته باشند، نباید در لباس شورا متمایز از سایرین رفتار کنند. شرمنده بیکاری جوانان، مشکلات عمران و آبادانی محل، آب شرب و نیازهای اولیه مردم هستیم و نیازی به خودروی قسطی نداریم…!

 

اگر بحث خودرویی هم در میان باشد باید از کانال دهیاری و برای عموم باشد. در حال حاضر بسیاری از روستاهای منطقه نیاز مبرم به خودروهای مختلفی چون خودروی حمل زباله، آتش نشانی، حمل سوخت و …. در سطح عمومی و برای منفعت تمام اهالی دارند که امید است برای تامین آن ها اقدام گردد.  

 

محمدعلی کوثری
نماینده شورای اسلامی روستای قلعه سر

 

1 نظر
  1. احمد کفشگر کیاسری می گوید

    با سلام ، برادر کوثری گرفتن تسهیلات وخدمات اگر شرایط جور باشد بسیار نیکوست همه ی ما می دانیم شورا ها در بخش وشهر کیاسر چندان در آمد شخصی از محل تصدی شورا ندارند لا اقل حالا اگر فرصت مهیا شد دوستانی که مایلند ،؛از این تسهیلات استفاده کنند واین فال نیک است .در مرحله بعدی اعضای محترم شورا با گرفتن تسهیلات از رسالت خدمت رسانی وحل مشکلات مردم دور نشوند که این موجبات خسران است . با احترام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.