پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سيد حسين محموي به عنوان شهردار کیاسر منصوب شد

1

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، با صدور احكام جداگانه اي از سوي استاندار مازندران، 5 شهردار مازندران منصوب شدند.

طي احكام جداگانه اي از سوي مقام عالي دولت در مازندران، سيد مرتضي شفيعي به عنوان شهردار بابلسر، فرشاد اسدي به عنوان شهردار نور، موسي پسندي به عنوان شهردار عباس آباد، ابوالفضل سبك روح به عنوان شهردار سورك و سيد حسين محموي به عنوان شهردار كياسر منصوب شدند.
پيش از اين نيز طي حكمي از سوي ربيع فلاح جلودار، مجيد شعبان نژاد به عنوان شهردار نوشهر منصوب گرديد.
در بخشي از اين احكام آمده است:
اميد است با استعانت از پروردگار سبحان و در ظل توجهات حضرت ولي عصر (عج) و با اهتمام ويژه به منويات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با تعامل و هماهنگي با اعضاي شوراي اسلامي شهر و رعايت كامل قوانين و مقررات شهرداري ها در جهت ارائه خدمات شايسته به شهروندان فهيم و پيشبرد اهداف و سياست هاي دولت تدبير و اميد موفق و مؤيد باشيد.

1 نظر
  1. محمدی می گوید

    ان شا الله وضعیت بخشدار چهاردانگه مشخص شود.واقعا نبود عالی ترین مقام دولت در بخش جای سوال دارد و انگار چهاردانگه جزئی از استان مازندران نیست.ظاهرا فقط ایام انتخابات یاد چهاردانگه می افتند.چهاردانگه نیوز خواهشا به عنوان تنها رسانه بخش و دلسوز بخش خبری کاری در این مورد انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.