پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهرداری ساری از دفن زباله ساری در بخش چهاردانگه خوشحال نیست!

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی اکبر ذلیکانی بعد از روز گذشته در نشستی با خبرگزاری‌های استان با اشاره به اینکه طرح جامع مدیریت پسماند در مازندران هنوز تهیه نشده است، اظهار داشت: احداث نیروگاه زباله‌سوز دراستان به صورت غیرکارشناسی و جزیرهای انجام شده است.

وی افزود: ارزیابی زیست محیطی برای احداث کارخانه زباله‌سوز در ساری صورت نگرفته است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه احداث نیروگاه زباله‌سوز در ساری به صورت غیراصولی جانمایی شده است، تصریح کرد: محور دریا محل گردشگری بوده و اعتراضاتی از سوی روستائیان داشته است و باید با مدیریت صحیح کمترین مشکل را داشته باشیم.

ذلیکانی با بیان اینکه عدم پرداخت حقوق شهرداری ساری به کارکنان به مدت 5 تا 6 ماه کذب است، افزود: برای تضمین آینده شغلی کارکنان شرکتی شهرداری دنبال تبدیل وضعیت آنان هستیم.

وی با اعلام اینکه حقوق تمام سازمان‌ها به صورت ماهانه پرداخت می‌شود، گفت: تاکنون عقب افتادگی در سازمان‌های شهرداری ساری از حیث حقوق نداریم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه فعالیت عمرانی در شهرداری ساری علیرغم کمبود بودجه متوقف نشده است، افزود: عدد دقیق بدهی شهرداری ساری را نداریم ولی معتقدیم میزان مطالبات شهرداری از ادارات و نهادهای مسئول بیشتر از بدهی‌های آن است.

وی با اعلام اینکه به دنبال ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌های استان هستیم، گفت: بسیاری از سازمان‌های شهرداری ساری نظیر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بسیار مهم بوده و باید صادرت گرا باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه متاسفانه محیط زیست استان اصلا مسئولیت اجرایی جز دبیری کارگروه مدیریت پسماند در استان ندارد، افزود: متاسفانه همچنان طرح جامع مدیریت پسماند در مازندران نداریم.

ذلیکانی با اشاره به اینکه شهرداری ساری از دفن زباله ساری به 150 کیلومتر آنطرف در بخش چهاردانگه ساری خوشحال نیست، گفت: سالانه 25 میلیارد تومان هزینه حمل و دفن زباله ساری در منطقه مورد نظر می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.