پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شماره جديد تلفن هاي ثابت مراكز مخابرات بخش چهاردانگه

بر حسب تصمیم شرکت مخابرات ایران از ساعت 22 روز چهارشنبه 11 تيرماه 1393 کد استان مازندران به 011 و شماره تلفنهای مشترکین ثابت از 7 رقم به 8 رقم تغییر يافت و مشتركين تلفن ثابت برای شماره گیری در داخل استان نیاز به گرفتن کد شهرستان نبوده و از خارج استان باید با کد 011 اقدام به شماره گیری نمایند.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، بر حسب تصمیم شرکت مخابرات ایران از ساعت 22 روز چهارشنبه 11 تيرماه 1393 کد استان مازندران به 011 و شماره تلفنهای مشترکین ثابت از 7 رقم به 8 رقم تغییر يافت و مشتركين تلفن ثابت برای شماره گیری در داخل استان نیاز به گرفتن کد شهرستان نبوده و از خارج استان باید با کد 011 اقدام به شماره گیری نمایند.

 

در ضمن پس از همکد سازي هزینه های مکالمات داخل استان به صورت شهری و به ازای هر دقیقه 30 ریال و مکالمات با خارج استان به ازای هر دقیقه 330 ریال محاسبه خواهد شد.

 

مشتركين تلفن ثابت استان مازندران براي دريافت اطلاعات بيشتر و اطلاع يافتن از شماه هاي جديد تلفن در استان مازندران مي توانند با مراجعه به وب سايت شركت مخابرات استان مازندران ( www.ict-tcm.ir ) از شماره هاي جديد مطلع شوند.

 

براي اطلاع يافتن از شماره جديد تلفن هاي ثابت جديد خود اينجا كليك كنيد.

 

………………………………………………………………………….

 

در جدول ذيل تغيير شماره تلفن هاي ثابت و تلفن هاي GSM بخش چهاردانگه گنجانده شدن است.

 

براي مشاهده تصوير در اندازه بزرگتر روي آن كليك كنيد.

 

hamcode-phone

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.