پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شمارش معکوس پایان انتقال زباله به چهاردانگه اعلام شود/جان مردم در خطر است

1

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه: اصغر عالیشاه  در همایش شوراها و دهیاران منطقه چهاردانگه مازندران، اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی مردم در منطقه چهاردانگه مازندران تأمین آب آشامیدنی است.

وی تصریح کرد: در سال ۸۱ بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار برای آب‌رسانی به ۱۴ روستای منطقه بالادست هزینه شد ولی با وجود افتتاح این پروژه آب این مجتمع در اختیار مردم قرار نگرفت.

رئیس شورای بخش چهاردانگه مازندران با انتقاد از انتقال زباله ساری به منطقه چهاردانگه مازندران، افزود: برای جلوگیری از انتقال زباله به منطقه ثانیه‌شماری می‎کنیم.

این مسؤول اضافه کرد: ۱۱ سال طبعیت بکر منطقه چهاردانگه ساری به دلیل حمل نامناسب زباله به شدت آسیب دید.

عالیشاه با اعلام اینکه آب‌های زیرزمینی منطقه چهاردانگه مازندران به شدت به دلیل دفن نامناسب زباله آلوده شد، گفت: انتظار است متولیان استانی برای رفع هرچه سریع‌تر دست به‌کار شوند.

وی با اشاره به دفاعیه نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس  از مردم منطقه بابت انتقال و دفن نامناسب زباله به این منطقه، ادامه داد: از این نماینده مجلس انتظار داریم که نسبت به پیگیری جدی در این زمینه اقدام شود.

رئیس شورای بخش چهاردانگه مازندران خاطرنشان کرد: قطع حمل زباله دغدغه جدی مردم منطقه است.

این مسؤول با اشاره به اظهارات رئیس شورای شهر ساری در ارتباط با احداث کارخانه زباله‌سوز در ساری و بازدیدی که بخشدار منطقه چهاردانگه از پروژه در دست اقدام این کارخانه داشت، گفت: تناقضی در اظهارات رئیس شورای شهر با گزارش بخشدار وجود دارد.

عالیشاه یادآور شد: میزان پیشرفت کارخانه زباله‌سوز ساری به زعم بخشدار منطقه چهاردانگه در بازدیدی که داشت رضایت‌بخش نبود.

وی با بیان اینکه جان مردم منطقه چهاردانگه مازندران از بابت انتقال زباله در خطر است، ادامه داد: شیرابه‌های زباله نه تنها زمینه مشکلات بهداشتی برای مردم منطقه بالادست بلکه زمینه‌سازی تصادفات بسیاری در طول مسیر برای مسافران و گردشگران است.

رئیس شورای بخش چهاردانگه مازندران با اعلام اینکه بابت انتقال ۱۳ ساله زباله، حق مردم ضایع شد، افزود: مشکل زباله چهاردانگه باید به صورت جدی حل شود.

این مسؤول یادآور شد: برای جلوگیری از انتقال زباله به منطقه چهاردانگه مازندران مهلت منطقی تعیین شود و متولیان نسبت به رفع این مشکل به مردم زمان ارائه دهند.

عالیشاه در پایان گفت: انتظار است متولیان استانی سهم اعتبارات چهاردانگه را مشخص کنند./فارس

1 نظر
  1. مازیار می گوید

    ۱۱سال نزدیک انتخابات همین شعارها رو می دین. ارشیو رسانه ها پر است از شعار ها. بسه مردم دیگه آگاه شدن. و ما چه ساده اییم که حرف شما رو باور می کنیم. بگویید که چه کردید نه اینکه می خواهید بکنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.