پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شعب مازندران از لحاظ رشد منابع جایگاه هشتم و مانده منابع رتبه چهارم را دارند

0

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران با بیان اینکه تلاش‌های صورت گرفته در شعب این استان فاصله‌های پیش‌رو را تا حد زیادی کم کرده است، گفت: مازندران از لحاظ رشد منابع جایگاه هشتم و مانده منابع رتبه چهارم را دارا است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، اسحق طاهری، مدیر شعب استان مازندران بانک قرض‌الحسنه مهرایران، در سمینار هم‌اندیشی که با حضور مدیرعامل، مدیران ادارات ستاد مرکزی و جمعی از کارکنان صف و ستاد استان برگزار شد، گفت: مشتریان بانک در مازندران به ۲۳ هزار و ۸۴۰ نفر رسیده است و درصدد هستیم تعداد مشتریان تا پایان سال به ۳۰ هزار نفر برسد.

وی با بیان اینکه بازاریابی‌های صورت گرفته در استان موجب رشد منابع شده است، تصریح‌کرد: مدیریت شعب مازندران توانسته است ۵۰ درصد از هدف جاری، ۸۰ درصد از اهداف حمایتی و ۷۳ درصد از سیر صعودی منابع پس‌انداز را محقق کند. 

وی پایداری منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مازندران را غیرشکننده دانست و تاکید کرد: ۹۰ درصد بسترهای خدمات بانکداری الکترونیک را در مازندران ایجاد کردیم؛ به گونه‌ای که هم‌اکنون در افتتاح حساب آنلاین رتبه ۵ کشور را به دست آورده‌ایم که تا پایان سال رتبه اول تا سوم را کسب خواهیم کرد؛ در اینترنت بانک نیز رتبه چهارم کشور و موبایل بانک رتبه هشتم کشور را به دست آوردیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.