پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شرکت ۱۵ تیم از چهاردانگه در نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی شهرستان ساری

ولی نصیری دبیر کاروان فرهنگی ورزشی بخش چهاردانگه در اولین المپیاد فرهنگی ورزشی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: بخش چهاردانگه در قالب ۵ تیم بانوان و ۱۰ تیم آقایان در این المپیاد شرکت می کند.

0

 

ولی نصیری دبیر کاروان فرهنگی ورزشی  بخش چهاردانگه  در اولین المپیاد فرهنگی ورزشی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: بخش چهاردانگه در قالب ۵ تیم بانوان و ۱۰ تیم آقایان در این المپیاد شرکت می کند.

 

وی گفت: تیم های شرکت کننده بخش چهاردانگه سخت در حال تمرین هستند تا با آمادگی کامل در این دوره از  مسابقات شرکت کنند.

 

دبیر کاروان فرهنگی ورزشی تیم های شرکت کننده بانوان چهاردانگه را ؛ دال پلان(نوعی بازی محلی شبیه به بولینگ که با چوب بازی میکنند)، پابلوس(همان( لنگ لنگ کا ) که ورزشکاران با پارچه روپایی می زنند)، پنجگانه(پنجگانه  شامل، پرش از روی مانع- حرکت درون کیسه – هفت سنگ – دال پلان – دویدن با وزنه می باشد)، طناب کشی و هفت سنگ برشمرد و گفت: سرپرست تیم بانوان اعزامی به الپیاد ورزشی خانم رفیعی از روستای سیاوش کلا می باشد.

 

نصیری درباره تیم های شرکت کننده آقایان در اولین المپیاد فرهنگی ورزشی شهرستان ساری اظهار داشت: تیم های آقایان شامل، فوتبال، فوتسال پیشکسوتان، والیبال، تنیس روی میز،طناب کشی، کشتی لوچو، چولینگ،پابلوس، تیر اندازی به اهداف پرتابی  و پنجگانه می باشد و سرپرست تیم آقایان را شورای ورزشی بخش چهاردانگه  عهد دار می باشد.

 

اولین المپیاد فرهنگی ورزشی شهرستان ساری به همت فرمانداری این شهرستان برگزار می شود و افتتاحیه این بازی ها روز ۲۹ آذر ۱۳۹۵ می باشد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.